וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חוששת מהפציעה של ליוואי גרסיה, אור זהבי יעבור לבני יהודה?

8.8.2020 / 22:22

במועדון מקווים שהכוכב לא קרע את שריר הירך האחורי, רוני לוי: "הסימנים הראשונים מראים שזה לא הכי טוב". הבלם עשוי לעבור לזהובים

רוני לוי מדבר לאחר ה-0:0 של בית"ר ירושלים עם בני יהודה/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים רשמה הערב (שבת) משחק רשמי ראשון לעונת 2020/21, כשסיימה ב-0:0 פושר עם בני יהודה במסגרת גביע הטוטו. החדשות הרעות מבחינת הקבוצה מהבירה מגיעות מכיוונו של ליוואי גרסיה, שנפצע בשריר הירך האחורי שלוש דקות לאחר שקם מהספסל. במועדון חוששים שמא מדובר בקרע, ובמקרה כזה ייעדר גרסיה כחודש מהמגרשים. "ליוואי חשוב לנו מאוד, אני מקווה שזה לא משהו חמור", אמר רוני לוי. "הסימנים הראשונים מראים שזה לא הכי טוב, נקווה לטוב".

על המשחק עצמו אמר המאמן הירושלמי: "מאכזב מאוד, רצינו לנצח וחבל. אחרי משחק גביע הטוטו זה לא הזמן לדבר על המטרות העונה. זו תקופה קשה מאוד לכולם, לא רק לנו. זה מאוד שונה, בהכנה רגילה לליגה עושים 9-10 משחקי אימון, השנה היה לנו אחד וחצי. אבל אני בטוח שתהיה לנו קבוצה חזקה מאוד. אני מקווה ששחקני הרכש שלנו ישחקו כמה שיותר מהר".

אור זהבי שחקן בית"ר ירושלים מול דור ג'אן שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
מצהוב לכתום? זהבי/ברני ארדוב
שחקן בית"ר ירושלים ליוואי גרסיה. דני מרון
בבית"ר מקווים לטוב. גרסיה/דני מרון

מנגד, סיכם אלישע לוי ואמר: "אלה שלבים ראשונים של העונה. שתי הקבוצות רצו לנצח והיו מספיק הזדמנויות כדי להבקיע, אבל יש גם משחקים כאלה. אני מרוצה מהאינטנסיביות, היו הרבה דברים טובים. הבסיס של בני יהודה הוא בסיס טוב ואנחנו עושים מאמצים מאחורי הקלעים כדי שתהיה קבוצה יותר מהעונה שעברה".

מי שעשוי להצטרף לבני יהודה בימים הקרובים הוא אור זהבי. סוכנו של הבלם אבי נמני החל בשיחות עם הכתומים בנוגע להצטרפותו למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully