וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה עדיין לא עברה בבקרה, אולם אגאדה עשוי לפתוח מול סכנין

8.8.2020 / 19:47

פרט לחלוץ שישחק על תקן נבחן, רק שחקנים שהיו בסגל בעונה שעברה יוכלו ליטול חלק בהתמודדות בגביע הטוטו (ראשון, 20:00, 5+ לייב). שחקנים על בקשת הקיצוץ של יואב כץ: "כולם בהלם"

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס לאחר אימון הפתיחה/דוברות הפועל חיפה

הפועל חיפה לא העבירה בשלב זה את הקבוצה בבקרת התקציבים ונכון לעכשיו רק השחקנים שהיו חלק מהסגל בעונה שעברה יוכלו לשחק במשחק גביע הטוטו מול בני סכנין מחר (ראשון, 20:00, 5+ לייב). המשמעות היא ששחקני הרכש, דוגמת רז שטיין, עידו לוי ורז נחמיאס, לא יוכלו לקחת חלק במשחק, כשגם חיים סילבס לא צפוי לעמוד על הקווים. בנוסף, בהפועל חיפה יוכלו להכליל את וויליאם אגאדה בסגל על תקן של נבחן על חשבון נבחן ישראלי, כפי שנהוג במשחקי גביע הטוטו. ירין סרדל יפתח במקום דור מלול כאשר שניר טליאס יפתח כמגן שמאלי. בכל אופן, בקבוצה יוכלו לעבור בבקרה עד מחר ב-17:00.

הרכב משוער: רן קדוש, ירין סרדל, גיא משפתי, מיקי סירושטיין, שניר טליאס, גל אראל, סער פדידה, אלמוג בוזגלו, אפיק קטן, נס זמיר, וויליאם אגאדה.

וויליאם אגאדה שחקן הפועל חיפה. דוברות הפועל חיפה, אתר רשמי
יפתח? אגאדה/אתר רשמי, דוברות הפועל חיפה

העובדה שהקבוצה לא עברה בבקרה מגיעה על רקע הבקשה של המועדון מכמה שחקנים שחתמו רק לאחרונה על חוזה חדש לקצץ בשכר. אותם שחקנים צפויים לסרב בתוקף כשלא ברור האם הבעלים יואב כץ יתעקש על כך. "כולם בהלם בכלל מעצם הבקשה", אמר אחד מאותם שחקנים. "אין ספק שהעניין מעיב מאוד על האווירה בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully