וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בגביע הטוטו: בית"ר ללא שחקני הרכש, ברנס הצעיר בשער הפועל תל אביב

הכדורגל הישראלי חוזר: הירושלמים ללא דגני, ביטון ופלייטר אצל בני יהודה, קלינגר בלי שטקוס נגד אשדוד, עסקת ג'רפי לחדרה בסכנה?

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

פחות מחודש לאחר שהסתיימה עונת 2019/20, תצא מחר (שבת) לדרך עונת 2020/21 עם המחזור הראשון בשלב הבתים בגביע הטוטו. לא מעט פרצופים חדשים יערכו את הופעת הבכורה שלהם בקבוצותיהם החדשות, בין אם על כר הדשא, ובין אם על הקווים. לעומת זאת, חלק מהשחקנים ייאלצו לחכות עם הופעות הבכורה לשלב יותר מאוחר בעקבות פציעות או אי הסדרת העניינים מול הבקרה.

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. ברני ארדוב
בית"ר ירושלים תשמור על התואר? עידן ורד/ברני ארדוב

בני יהודה - בית"ר ירושלים (20:15, 5+LIVE)

בית"ר ירושלים עדיין לא העבירה את הסגל שלה בבקרת התקציבים, כשכרגע הדרישות של הבקרה הן לערבויות של מעל ל-5 מיליון שקל. המשמעות היא שאורן ביטון, חלאופילו פלייטר ואוראל דגני לא יוכלו לשחק. בצד המקצועי אופיר קריאף, שתורגל לאורך השבוע כקשר, תורגל כבלם לצידו של דיוגו ורדאסקה, אך ייתכן שאור זהבי יפתח בסופו של דבר לצד הספרדי.

אלירן עטר גם תורגל ב-11 אך בשל העובדה שהצטרף מאוחר לאימונים ולא שיחק לאורך כל משחקי הפלייאוף, ייתכן כי לירן רוטמן יפתח במקומו. המאמן רוני לוי יחלק את הדקות בין שחקניו לאורך שלושת המשחקים השבוע. פרדי פלומן עדיין בבידוד ואילו אנטואן קונטה עדיין לא נחת בישראל. במועדון מקווים כי עד לתחילת הליגה השניים יימכרו ולא יהיו חלק מהסגל.

בבני יהודה אליסון דוס סנטוס ייעדר, כשניב זריהן שעדיין לא בכושר לא יתלבש גם הוא. אמיר רוסתום,שי מזור ואיתן וולבלום עדיין אינם כשירים ויהיו מחוץ לסגל. נתי אמויאל הצעיר צפוי לקבל קרדיט בעמדת המגן השמאלי. אלישע לוי אמר לקראת המשחק: "הצלחנו במאמץ גדול לשמור על רוב הסגל והוספנו שחקנים שהיינו צריכים. נעשים מאמצים לחזק בעוד כמה עמדות. קודם כל אנחנו שמחים מאוד להתחיל את העונה החדשה, גם אם לא התאפשר לנו להיות מספיק זמן בחופש ומספיק זמן להכין את הקבוצה כמו בכל עונה רגילה".

הרכב משוער בני יהודה: עומר ניראון, אבישי כהן, דניאל פלשר, דן מורי, נתי אמויאל, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', יוסיף מוסא, פדרו קמפוס, סילבה קאני, רועי בן שמעון.

הרכב משוער בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אור זהבי, דיוגו ורדאסקה, אורי מגבו, אופיר קריאף, דן איינבינדר, חנן ממן, עידן ורד, לירן רוטמן, שלומי אזולאי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלישע לוי מאמן בני יהודה. קובי אליהו
"שמחים מאוד להתחיל את העונה החדשה". אלישע לוי/קובי אליהו

מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב (19:00, ספורט 5)

רן בן שמעון פותח עונה מול האקסית, ומתכוון לפתוח בהרכב חזק יחסית. המאמן אמר לקראת העונה בפתח: "הציפיות הן שהמועדון ימשיך להתקדם וישיג את המטרה שלו - להיות בחלק העליון של הטבלה. אני חושב שהמועדון קצת שבע ממלחמות ומקרבות ההישרדות. איך אנחנו מגיעים לגביע הטוטו? זה אף פעם לא שחור ולבן. לא הייתה לנו פגרה כמעט וכמובן שגביע הטוטו זה חלק מההכנה. אני לא מכיר אף אחד שבמשחק רשמי לא רוצה לנצח ולהתחיל בצורה טובה את העונה. צריך כל הזמן למצוא את הקו העדין בין שיפור הקבוצה להישגיות. זה מה שאנחנו רוצים להביא".

מנגד, הפועל תל אביב פותחת עונה במצב רוח מעט שפוף אחרי סאגת המעבר של אוראל דגני לבית"ר ירושלים. מכיוון שחלק מהשחקנים לא עברו בבקרת התקציבים, ניר קלינגר ייאלץ לאלתר בחלק מהעמדות. בין הקורות יפתח רוי ברנס הצעיר על חשבון ארנסטס שטקוס, בעוד המצטרפים הטריים ניב סרדל וארמנדו קופר יערכו הופעת בכורה. עומרי אלטמן יפתח בהתקפה.

הרכב משוער מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, זוהר זסנו, טום בן זקן, גיל כהן, מונטרי קמאהני, פיראס אבו עקל, רועי גורדנה, מוחמד כנעאן, שלו הרוש, סמואל אלאבי, דין דוד.

הרכב משוער הפועל תל אביב: רוי ברנס, ניב סרדל, רז שלמה, איאד אבו עביד, דני גרופר, דורון ליידנר, עמנואל בואטנג, שי אייזן, ארמנדו קופר, שחר הירש, עומרי אלטמן.

ארמנדו קופר הפועל תל אביב. אתר רשמי, אתר רשמי
הופעת בכורה רשמית. ארמנדו קופר/אתר רשמי, אתר רשמי

מכבי פתח תקוה - הפועל חדרה (19:50, שידור משולב בספורט 5+)

המלאבסים יחסרו את שני הזרים אסמיר סוליץ' ואלביס סאקי, שעדיין שוהים בבידוד. המאמן גיא לוזון אמר לקראת המשחק: "התחזקנו במספר שחקנים חדשים ואנחנו עדיין בתהליכי בניה, חסרים לנו עוד כמה שחקנים להשלמת הפאזל. בלי קשר, נגיע מחר דרוכים כדי לפתוח עם ניצחון וברגל ימין".

בחדרה נוטים להכליל בסגל את המצטרף הטרי מקסים פלקושצ'נקו שרק אתמול חתם. בקבוצה מעריכים ששרון מימר יכליל אותו בסגל וייתכן שישתף אותו. השוער יואב ג'רפי עדיין לא עבר בבקרת התקציבים ובקבוצה חוששים שבסופו של דבר עסקת צירופו לא תצא לפועל. מי שיפתח בהרכב יהיה עדי טבצ'ניק. אגב אם ג'רפי לא יצטרף בקבוצה יפנו למכבי חיפה בניסיון לצרף את עומרי גלזר.

הרכב משוער מכבי פתח תקוה: אריק ינקו, ינון אליהו, אור בלוריאן, מרכוס דיניז, מוחמד הינדי, ארד בר, איתן אזולאי, מוחמד סרסור, רוי רונן, אור אינברום, ליאל עבדה.

הרכב משוער הפועל חדרה: עדי טבצ'ניק, דיא לבאבידי, ויסאם רבאח, מנשה זלקה, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, ריף מסיקה, מקסים פלקושצ'נקו, עומר לקאו, אסי גומה, דור מוסקוביץ'.

שוער הפועל תל אביב יואב ג'רפי. ברני ארדוב
העסקה בסכנה? יואב ג'רפי/ברני ארדוב

מכבי נתניה - הפועל כפר סבא (19:50, שידור משולב בספורט 5+)

מכבי נתניה פותחת את עידן ריימונד אטפלד. דני עמוס יפתח בין הקורות, כאשר יונס מלדה צפוי לפתוח בחוד. מנגד, כפר סבא רוצה לפתוח אף היא את העונה ברגל ימין. מאמן כפר סבא עמיר תורג'מן אמר לקראת המשחק: "מדובר במשחק הכנה טוב לליגה, חשיבות גביע הטוטו למועדון ברורה לנו. תהיה לנו הזדמנות לשלב כמה שיותר שחקנים, עשינו הכנה טובה עם מחנה אימונים קצר וברור שאנחנו רוצים להשיג העונה את מקומות 6-8, אבל כדי שזה יקרה נצטרך לעשות עוד כמה שינויים".

הרכב משוער מכבי נתניה: דני עמוס, כרם ג'אבר, דולב אזולאי, עומרי גנדלמן, זלאטן שחוביץ', אלמוג כהן, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, חן עזרא, רוי קורין, יונס מלדה.

הרכב משוער הפועל כפר סבא: מתן זלמנוביץ', טום שלח, טל מכלוף, סודיק אטנדה, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, בן רייכרט, עומר בראמי, לוואגה קיזיטו, בן חיון, אמאדו סוקונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully