וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: רן קדוש האריך את חוזהו. מ.ס. אשדוד תגיש תביעה

עודכן לאחרונה: 6.8.2020 / 12:55

השוער בן ה-34 ימשיך לעונה חמישית בקבוצה: "שמח שמצאתי בית בקבוצה שנכנסה לי עמוק ללב". הקבוצה מעיר הנמל דורשת 40 אלף שקל מעסקת סילבסטר

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס לאחר אימון הפתיחה/דוברות הפועל חיפה

מ.ס. אשדוד תגיש היום (חמישי) תביעה במוסד לבוררות נגד הפועל חיפה וזאת בגין חוב לטענתה של כ-40 אלף שקל כחלק מעסקת ההשאלה של יקוב סילבסטר בחודש ינואר. כזכור אשדוד הגישה מכתב התרעה בו דרשה להעביר את הכסף עד ה-5 באוגוסט. משלא הגיע הכסף באשדוד החליטו לתבוע. הפועל חיפה הייתה צריכה להעביר 40 אלף שקלים בארבעה תשלומים ובאשדוד טוענים שלא התקבל אפילו תשלום אחד ושהמועדון מהכרמל מתחמק תחת כל מיני תירוצים.

שוער הפועל חיפה רן קדוש. האתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
נשאר אדום. קדוש/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חיפה

בתוך כך, הפועל חיפה הודיעה שהשוער רן קדוש בן ה-34 האריך את חוזהו במועדון בעונה נוספת, שתהיה עונתו הרביעית ברציפות בקבוצה והחמישית בסך הכול.

"רן קדוש הוא חלק מהפנים היפות של הפועל חיפה", אמר יואב כץ. "ספורטאי מקצוען ואדם משכמו ומעלה ואנו שמחים שהוא ממשיך איתנו". קדוש אמר אחרי החתימה: "אחרי הרבה שנות נדודים, שמח שמצאתי לי סוף סוף בית בקבוצה שנכנסה לי עמוק ללב. מקווה להמשיך לשמח ולהסב גאווה קודם כל לאוהדים שתומכים ומעודדים אותי לאורך כל שנותיי במועדון, להצדיק את האמון של הצוות המקצועי ולספק רגעים של נחת לצוות הניהולי. שתהיה לנו שנה מוצלחת ושנצבע שוב את העיר באדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully