וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: ירדן כהן הצטרף בהשאלה מהפועל רעננה

3.8.2020 / 20:18

העולה החדשה תוכל לרכוש את המגן השמאלי בן ה-23 בסיום העונה. הבלם עומרי לוזון חזר למועדון: "מודה על האמון ומחכה להחזיר על המגרש"

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

מכבי פתח תקוה ביצעה הערב (שני) עוד חיזוק, כשצירפה לשורותיה את המגן השמאלי ירדן כהן. השחקן בן ה-23, שהיה חלק מהנבחרת הצעירה של ישראל והוזכר במהלך העונה שעברה כמועמד למכבי חיפה בה גדל, עוזב את הפועל רעננה אחרי ארבע עונות ושני שערים. הוא הושאל לעולה החדשה לעונה אחת, עם אופציית רכישה וחוזה לשנתיים נוספות לאחר מכן.

עומרי לוזון מכבי פתח תקוה. אתר רשמי, אתר רשמי
חוזר הביתה. עומרי לוזון עם אבי לוזון ועומר גולן/אתר רשמי, אתר רשמי

מוקדם יותר הודיעה מכבי פתח תקוה על חזרתו של עומרי לוזון, בנו של עמוס לוזון ושחקן ראשון לציון בעונה החולפת. לוזון עזב את המלאבסים אחרי שלא קיבל הזדמנויות והיה שחקן הרכב קבוע בעונה שעברה בקבוצה של אבא שלו. כעת הוא ינסה להוכיח את עצמו במועדון שבו גדל ובליגה הבכירה יותר. "אני שמח לחזור לבית שלי ולמקום בו גדלתי. מודה על האמון ומחכה להחזיר על המגרש", אמר לוזון אחרי שחתם לעונה אחת.

כזכור, עומרי לוזון רשם תקרית לא נעימה במפגש של ראשון לציון מול מכבי פתח תקוה בעונה שעברה כאשר לקראת סיום המשחק הוא הורחק אחרי עבירה גסה על לידור כהן וזרק את סרט הקפטן בעצבים. אביו עמוס שקילל על הקווים אחרי ההרחקה הורחק בעצמו מכמה משחקים.

מכבי פתח תקוה החתימה כבר הקיץ את רוי רונן מרמת השרון, אריק ינקו השוער מהפועל תל אביב, מרכוס דיניז בלם קרית שמונה, ינון אליהו, מוחמד הינדי ואלביס סאקי. לוזון צפוי להיכנס לנעליו של דניאל פלשר הבלם שחזר לבני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully