וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתמה עשירית: הפועל באר שבע צירפה את ג'יימס בנקס

1.8.2020 / 22:13

קבוצתו של רמי הדר החתימה את הסנטר האמריקני ממכללת ג'ורג'יה טק, שנבחר בשנתיים האחרונות לחמישיית ההגנה של ה-ACC. הוא יוביל את הקו הקדמי לצידו של ראקים סנדרס

ליגת העל יצאה לפגרה רק לפני ארבעה ימים, אבל הסגל של הפועל באר שבע כבר נמצא בתהליכי בנייה סופיים. הקבוצה הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של הסנטר האמריקני ג'יימס בנקס, שסיים העונה את קריירת המכללות ויוצא למשימת הרוקי שלו בישראל.

ג'יימס בנקס. GettyImages
ישדרג את ההגנה של הפועל באר שבע? ג'יימס בנקס במדי ג'ורג'יה/GettyImages

בנקס (22, 2.07) בילה ארבע שנים בקולג', ובשנתיים האחרונות נבחר פעמיים לנבחרת ההגנה של ה-ACC. העונה הוא העמיד ממוצעים של 9.5 נקודות, 7.5 ריבאונדים ו-2.5 חסימות למשחק במדי ג'ורג'יה טק. לפני ארבע שנים נכלל בסגל נבחרת הנוער של ארה"ב וזכה איתה באליפות אמריקה עד גיל 18.

בנקס יעמיד שילוב מעניין בקו הקדמי של באר שבע, לצידו של ראקים סנרדס הוותיק. "אני שמח מאוד שהצלחנו להחתים שחקן צעיר עם פוטנציאל גדול, שיוסיף לנו נוכחות בצבע והתאמה לשיטת המשחק שלנו", אמר מנכ"ל המועדון תומר ירון.

באר שבע הודיעה בשבועיים האחרונים על הארכת חוזיהם של ספנסר וייס, אמיר בל, קיילב אגאדה ובן איינהרט, החזירה לשורותיה את טראוויס ווריק וצירפה את סנדרס, מוחמד אבו ערישה, נטע סגל וקלארק רוזנברג. בנקס הוא העשירי שחותם בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully