וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס פלדין עוזב את הפועל ירושלים: "מי יודע, אולי עוד אחזור"

1.8.2020 / 21:17

כוכב האדומים בשנתיים האחרונות צפוי לעבור לריאל בטיס: "מעולם לא הרגשתי נוח כמו כאן. מצאתי בירושלים בית". נמרוד לוי רוצה לעזוב, בר טימור ממתין לתשובה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים הצהובים/אור שקדי

הפועל ירושלים נפרדה הערב (שבת) מאחד מכוכביה בשנתיים האחרונות, כשהודיעה על עזיבתו של ג'יימס פלדין. למחזיקת גביע המדינה הייתה אופציה על הגארד האמריקני-דומיניקני בן ה-32 שהצטרף אליה ב-2018, אבל לבסוף נפל הפור והוא צפוי להמשיך את הקריירה בריאל בטיס הספרדית.

בפוסט שפירסם באינסטגרם הודה פלדין שהוא נמצא בסערת רגשות, וכתב: "הגעתי לירושלים אחרי עונה קשה בכל מיני הביטים, וחיפשתי מקום שיהיה בית עבורי. מצאתי בית כזה. שמעתי דברים נהדרים על הארגון לפני שהצטרפתי אליו, אבל המציאות עלתה עלתה על כל דמיון. מהבעלים, עבור במנכ"ל, דרך המאמן והשחקנים ועד האוהדים, כולם נתנו לי להרגיש נוח כפי שלא הרגשתי בשום מקום אחר. מי יודע, אולי עוד אחזור".

שחקן הפועל ירושלים ג'יימס פלדין. דני מרון
"תודה גדולה, בהערכה רבה". ג'יימס פלדין/דני מרון

בהודעת המועדון נכתב: "לאחר שנתיים נפלאות ועמוסות זכרונות, שנתיים בהן זכינו בשני גביעי מדינה וגביע ווינר אחד, שנתיים שבהן הוא שבה את הלבבות של כולנו - אנחנו נפרדים היום מקינג ג'יימס פלדין. בתודה גדולה, בהערכה רבה, אנחנו מאחלים לג'יימס הצלחה בתחנה הבאה שלו".

במהלך העונה האחרונה רשם פלדין ממוצעים של 13.2 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק ב-26.7 דקות למשחק בליגה הישראלית. בליגת האלופות קלע 15.6 נקודות למשחק ב-29.8 דקות למשחק.

כזכור, ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס עזבו את הפועל ירושלים ולא חזרו עם הקבוצה למשחקים אחרי הפסקת הקורונה, אבל עדיין לא ברור אם יחזרו או לא בעונה הבאה. בירושלים מאמינים כי לפחות אחד מהם ישוב, כשהסיכויים נוטים לטובתו של בראון. ג'ון הולנד כבר עזב וחתם בקאזאן, וגם עמנואל טרי אינו צפוי להמשיך.

המאמן עודד קטש נפגש במהלך השבוע עם הנהלת הקבוצה, והוא ימשיך בתפקידו, אך בתוך הצוות המקצועי צפויים להתבצע שינויים פרסונליים. נמרוד לוי רוצה לעזוב לאור מיעוט הדקות שקיבל העונה, והקפטן בר טימור ממתין לתשובת ההנהלה באשר לעתידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully