וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הודיעה בגאווה על כניסתה ל"מועדון הגדולות של הכדורגל הישראלי"

29.7.2020 / 9:18

המנהלת קבעה שעל פי קריטריונים כמו הישגים, כרטיסים ורייטינג, הפועל חיפה מצטרפת אל חמש הגדולות. כץ: "שמח שקיבלנו הכרה. מי כמוני יודע עד כמה ההשקעות בקבוצה הלכו וגדלו בשנים האחרונות, כי עיקר הנטל נופל על כתפיי"

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי חיפה/אתר מכבי חיפה

הפועל חיפה הודיעה הבוקר (רביעי) שעל פי הקריטריונים של מנהלת הליגה, היא נכנסה לקטגוריית "הקבוצות הגדולות" של הכדורגל הישראלי. בהודעת הקבוצה נכתב: "בהתאם להוראות תקנון המנהלת מדי עונת משחקים נעשה חישוב במסגרתו מחולקות קבוצות ליגת הבורסה לניירות ערך לשתי קטגוריות - הקבוצות ה'גדולות' והקבוצות ה'קטנות' (או ה'פחות גדולות' כפי שנוהגים לומר במנהלת).

"מהמנהלת מציינים כי 'החישוב נעשה תוך בחינת מדדים שונים ושקלולם לתוך נוסחה מתמטית - כמות הקהל, מיקום בסיום העונה, הרייטינג (אשר נמדד באמצעות כמות מצלמות הטלוויזיה במשחקים) ותקציב הקבוצה'.

"בחישוב שנערך לקראת עונת 20/21, בהתבסס על נתוני עונת 19/20, נמצא שהפועל חיפה היא הקבוצה אשר נוספה אל ה'גדולות' הטבעיות - התל אביביות, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה והפועל באר שבע. משמעותו של הדבר, מעבר לכך שזו תעודת כבוד למועדון אשר מדורג כ'גדול' על סמך נתונים אובייקטיביים, באה לידי ביטוי בעיקר בזכות לבחור ולהיבחר לגופים שונים הפועלים במנהלת כ'קבוצה גדולה'".

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. דני מרון
גאה. כץ/דני מרון

הבעלים יואב כץ: "אני שמח שהמועדון קיבל הכרה על ידי המנהלת כמועדון גדול בכדורגל הישראלי. ההישגים המקצועיים שלנו בשנים האחרונות ובהם זכייה בגביע המדינה, בסופר קאפ, ושתי העפלות למשחקי הפליאוף העליון מדברים בעד עצמם וזאת לצד רצף של 12 עונות בליגת העל. מעבר לכך יש עניין רב סביב הקבוצה שבא לידי ביטוי בכמות הקהל במשחקי הבית והחוץ. מבחינה תקציבית, מי כמוני יודע עד כמה ההשקעות בקבוצה הלכו וגדלו בשנים האחרונות כאשר עיקר הנטל נופל על כתפיי. בכל מקרה אני מודה למנהלת על ההכרה בנו".

את המועדון מייצג במנהלת הליגה המנכ"ל אורן שטרלינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully