וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אלביס סאקי נחת, מו"מ מתקדם עם אסמיר סוליץ'

28.7.2020 / 23:14

העולה החדשה לליגת העל תצרף את הקשר הגנאי ומנהלת במגעים עם סוליץ' שהיה מועמד בעבר למכבי חיפה. הקבוצה ניצחה 0:1 את חדרה במשחק אימון

טל בן חיים חוזר למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

(עדכון ראשון: 19:50)

מכבי פתח תקוה מתחזקת. הערב (שלישי) נחת בישראל הקשר האחורי אלביס סאקי, שיעבור בדיקות רפואיות ולאחריהן יחתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת. הגנאי בן ה-23 שיחק בעונה החולפת בקבוצת סנגלאה אתלטיק מהליגה הבכירה במלטה ובעבר הופיע גם בליגות הנמוכות בקפריסין וטורקיה.


בנוסף, הקבוצה נמצאת במשא ומתן עם הקשר הבוסני אסמיר סוליץ', ששוחרר בינואר מזגלבי לובין הפולנית. סוליץ' בן ה-28, שחקן כנף שיכול לשחק גם בעמדות נוספות בקישור, קיבל הצעה ממכבי חיפה בקיץ שעבר כשעוד היה באולימפיה לובליאנה, אבל בסופו של דבר חתם בספטמבר בזגלבי אחרי שלובליאנה הודחה בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית.

בקבוצה הפולנית רשם סוליץ' רק חמש הופעות כמחליף ושוחרר אחרי חצי עונה בלבד. לפני לובליאנה, איתה זכה בגביע הסלובני ב-2019, היה שותף הבוסני לאליפות של וידאוטון ההונגרית בעונה השלישית שלו בקבוצה, אליה הגיע מאויפשט, איתה זכה בגביע ב-2014. את הקריירה החל בסראייבו בארצו ואז גם הופיע במדי הנבחרת הצעירה של בוסניה.

הקשר הבוסני אסמיר סוליץ'. GettyImages
החיזוק הזר של גיא לוזון? אסמיר סוליץ'/GettyImages

בתוך כך, מכבי פתח תקוה ניצחה הערב 0:1 את הפועל חדרה במשחק אימון שנערך במתחם האימונים שלה. יוני מבשוב כבש בנגיחה (90) לאחר הרמת קרן של דניאל גולאני.

ההרכב שפתח: אריק ינקו, מרכוס דיניז, איתי רוטמן, ינון אליהו, מוחמד הינדי, מוחמד סרסור, ארד בר, אור אינברום, ליאל עבדה, רוי רונן, תאי בריבו.

כן שותפו: דור חברון, אלי בבייב, איתן אזולאי, דניאל גולאני, מושיקו מאיר, דן כדורי, אייל אינברום, עמיר אלטורי, אילן צים, עמיר ריאן, טל שגב, יוני מבשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully