וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה דרשה מוויליאם אגאדה לעבור בדיקה מקיפה בברך

28.7.2020 / 10:40

עוד לפני החתימה בהפועל חיפה, הירוקים ערכו לחלוץ בדיקת MRI שהעלתה חשש. גורם במועדון טוען: "אכן הייתה בדיקה, אך לא בגלל זה הוא לא פה". אגאדה: "אין לי שום פציעה, אני כשיר לגמרי"

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי חיפה/אתר מכבי חיפה

וויליאם אגאדה אחראי על לא מעט כותרות ביומיים האחרונים, אחרי שוויתר ברגע האחרון על חתימה במכבי חיפה ובסופו של דבר חתם בהפועל חיפה. כעת נודע לוואלה! ספורט שהדרמה סביב השחקן החלה כבר ביום חמישי שעבר. כזכור, החלוץ ששיחק בהפועל קטמון בעונה החולפת עבר בדיקות רפואיות במכבי חיפה בחמישי, כשבצוות הרפואי דרשו לערוך בדיקה מקיפה בברכו, זכר לפציעה במיניסקוס שהשחקן עבר לפני שנתיים.

במכבי חיפה ערכו לו בדיקת MRI ולפי גורם במועדון, הצוות הרפואי העביר חוות דעת על מצב הברך של השחקן. בסופו של דבר, על פי גורמים בקבוצה, במועדון החליטו להשלים את העסקה. למרות שזו לא הייתה האחת הסיבות העיקריות בהחלטה של הירוקים, עצם הבדיקה גרמה לירוקים להסס ולא להסתער על העסקה.

"אכן הייתה דרישה לבדיקה מיוחדת והוא אף עבר אותה, אבל לא בגלל זה הוא לא פה", טוען גורם במועדון. "פציעת מיניסקוס היא לא פציעה ברצועות או בסחוס". גם השחקן עצמו הבהיר שהוא כשיר: "אין לי שום פציעה. נכון שרצו לבדוק, אבל אף אחד שם גם לא אמר לי 'יש לך בעיה'. הייתה לי פציעה לפני שנתיים אבל היא כבר מאחוריי. עובדה ששיחקתי העונה וכבשתי הרבה. עכשיו הבית החדש שלי זה הפועל חיפה".

אגב גם בהפועל קטמון עומדים על כך שלמרות הבדיקה המקיפה השחקן כשיר. גם גורם בקטמון הבהיר שגם לאחר הבדיקה במכבי חיפה רצו להשלים את העסקה ואף שלחו ביום ראשון בלילה את החוזה חתום ודרשו לממש אותו, כשבמקביל אגאדה רצה לרדת מהעסקה.

וויליאם אגאדה שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
וויליאם אגאדה/ברני ארדוב

בעניין אחר, במכבי בחיפה ידללו את הסגל בשבועות הקרובים כאשר שחקנים שעלו מהנוער, דוגמת טימו מוזי, איברהים גואברה ומוחמד ג'אבר, יושאלו. גם מקסים פלקושצ'נקו כידוע לא בתוכניות ויעזוב כשהפועל חדרה ועירוני קרית שמונה המועמדות העיקריות לקלוט אותו. בקבוצה ימליצו לעומרי גלזר לצאת לעונת השאלה אך ייתכן והוא יחליט להישאר בתפקיד השוער השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully