וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאם אגאדה חתם בהפועל חיפה, שתוכל לרכוש אותו בתום העונה

27.7.2020 / 15:35

חלוץ קטמון מגיע בהשאלה תמורת 300 אלף שקל, עם אופציה לרכישה תמורת 1.1 מיליון שקל בסוף העונה. כבש בעונה החולפת 15 שערים בלאומית

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי חיפה/אתר מכבי חיפה

הפועל חיפה ממשיכה לבנות את הסגל שלה לעונה הבאה והודיעה על החתמתו של החלוץ וויליאם אגאדה. חלוצה של הפועל קטמון בעונה החולפת יגיע בהשאלה תמורת 300 אלף שקל, כאשר למועדון יש אופציית רכישה תמורת 1.1 מיליון שקל בסוף העונה. אגאדה משחק בשתי העונות האחרונות בקטמון ונחשב לחלוץ המוביל בלאומית כאשר בעונה החולפת הוא כבש 15 שערים עבור קבוצתו ולפני כן שמונה שערים. אגאדה היה על הכוונת של מספר קבוצות, אבל הפועל חיפה היתה הראשונה לפנות לקטמון לגביו.

וויליאם אגאדה שחקן הפועל חיפה. הפועל חיפה, אתר רשמי
מוכן לעונת בכורה בליגת העל. וויליאם אגאדה/אתר רשמי, הפועל חיפה

גם לירן סרדל ממשיך בהפועל חיפה. הקשר בן ה-26, אחד ממצטייני העונה שעברה בקבוצה, סיכם הבוקר לעונה שמינית במועדון ויצטרף לאימונים באיחור קל.

"אני שמח להמשיך לעונה נוספת במועדון שהוא הרבה מעבר לבית עבורי. תודה לאוהדים על החום ואהבה שקיבלתי. אני אתן הכל להחזיר על המגרש, על מנת שנעמוד במטרות שנציב", אמר סרדל לאתר הרשמי של הפועל חיפה לאתר הסיכום.

לבקשתו של סרדל, החתימה הרשמית על החוזה תיעשה אחרי תשעה באב. סרדל רשם 158 הופעות ליגה במדי הפועל חיפה ובעונה שעברה כבש שני שערים ובישל שלושה. במשאל של אוהדי הקבוצה, הוא נבחר לשחקן העונה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

קטמון נפרדת מאגאדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully