וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: וויליאם אגאדה על סף סיכום לאור הסירוב למכבי חיפה

26.7.2020 / 21:27

החלוץ ביצע פניית פרסה לאחר שהבין כי הירוקים מתכוונים להוציאו להשאלה. קטמון מוכנה להשאילו לאדומים מהכרמל עם סעיף רכישה במיליון ו-50 אלף שקל

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס לאחר אימון הפתיחה/דוברות הפועל חיפה

הפועל חיפה עשויה לבצע חיזוק נוסף בימים הקרובים, כשמדובר בשחקן שכבר עבר את הבדיקות הרפואיות אצל היריבה העירונית מכבי חיפה. וויליאם אגאדה כבר סיכם אצל הירוקים, שגם סגרו עם הפועל קטמון את עסקת רכישתו, אבל החלוץ הניגרי הבין שהתכנון הוא להוציאו להשאלה והביע רצון לעבור לקבוצה בה יהיה פקטור משמעותי.

וויליאם אגאדה שחקן הפועל קטמון. דני מרון
רוצה להיות פקטור. וויליאם אגאדה/דני מרון

הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה היו השתיים שהביעו מיד עניין, ואגאדה אמר לאנשי קטמון שהוא שוחח עם חיים סילבס שמייעד לו תפקיד מרכזי, ולכן הוא מעדיף לעבור להפועל חיפה. בקטמון מוכנים לעסקת השאלה ב-300 אלף שקל, עם סעיף מכירה בסוף העונה במיליון ו-50 אלף שקל. אם הפועל חיפה תסכים, השחקן יעבור.

במכבי חיפה, שכאמור בכל מקרה לא בנתה על אגאדה בן ה-20 לעונה הקרובה והתכוונה להשאילו לקבוצה אחרת בליגת העל, עשויים לרדת ממנו גם אם העסקה עם הפועל חיפה תתפוצץ. גם בקרית שמונה עוקבים אחרי ההתפתחויות.

אגאדה כבש 15 שערים בליגה הלאומית בעונה החולפת, כש-10 מהם היו ב-10 מחזורי הפתיחה. לפני כן היו לו שמונה שערי ליגה בקטמון, אליה הגיע אחרי 22 שערים במדי קבוצת הנוער של מכבי תל אביב ב-2017/18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully