וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מייקל אולהה חתם לשנתיים בכפר שלם, זר חדש להפועל פתח תקוה

23.7.2020 / 21:07

החלוץ שלא הצליח להטביע חותם בהפועל תל אביב, ינסה את מזלו בשורות העולה החדשה לליגה הלאומית. המלאבסים צירפו את קוואמה קאריקארי

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס לאחר אימון הפתיחה/דוברות הפועל חיפה

חיזוק מסקרן להפועל כפר שלם: חלוץ הפועל תל אביב בעונה החולפת מייקל אולהה חתם לשנתיים במועדון שהעפיל בעונה החולפת לליגה הלאומית. אולהה, שהגיע עם תקוות גדולות לקבוצה של ניר קלינגר, התקשה להטביע את חותמו והתנדנד בין ההרכב לספסל. החלוץ הניגרי בן ה-23 מצטרף לתומר בנבנישתי שחתם מוקדם יותר במועדון, שגם האריך את חוזיהם של האחים שפונגין.

אולהה אמר לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למועדון משפחתי. המאמן והבעלים הרשימו אותי והסוכן שלי המליץ לי. אני רוצה שנה שבה אוכל להחזיר לעצמי את הביטחון ואז השמיים הם הגבול עבורי". אולהה רשם 913 דקות במצטבר במדי הפועל תל אביב אבל סיפק יבול דל של 0 שערים ובישול בודד.

מייקל אולהה שחקן הפועל כפר שלם. אתר הפועל כפר שלם, אתר רשמי
ירד ליגה. אולהה/אתר רשמי, אתר הפועל כפר שלם

גם הפועל פתח תקוה התחדשה בחלוץ זר. מדובר בשחקן בן 28 מגאנה העונה לשם הנהדר קוואמה קאריקארי. החלוץ חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, אחרי ששיחק בדינמו טביליסי הגאורגית וכבש שני שערים בשבעה משחקים לפני שהליגה הופסקה בגלל משבר הקורונה. קאריקארי שיחק גם בליגות בשבדיה, אוקראינה, אזרבייג'אן, טורקיה, איחוד האמירויות, קטאר ונורבגיה, וכבש שלושה שערים במסגרת הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully