וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פערים קטנים עם לירן סרדל, שלא הגיע לאימון הפתיחה

22.7.2020 / 19:25

הקשר שהצטיין אשתקד עדיין לא סיכם על הארכת חוזהו והחמיץ את האימון הראשון של האדומים. סילבס לאחר אימון הפתיחה: "מחכים כבר להגיע למשחקים הראשונים"

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס לאחר אימון הפתיחה/דוברות הפועל חיפה

בווידאו: מאמן הפועל חיפה חיים סילבס לאחר אימון הפתיחה של הקבוצה

לירן סרדל, שנבחר לשחקן המצטיין של העונה על ידי האוהדים האדומים, לא להגיע לאימון הפתיחה של הפועל חיפה היום (רביעי). בין השחקן למועדון עדיין קיימים פערים ואלו עדיין לא נסגרו עד הערב, ועל כן סרדל החמיץ את האימון הראשון לקראת עונת 2020/21.

גורמים המעורים בפרטים אמרו שהפערים בין סרדל למועדון קטנים מאוד וניתנים לגישור עוד היום, כשהתקווה של הצוות המקצועי והשחקן עצמו היא לסיים את הסאגה בהקדם כדי שהקשר שהפך לסמל בקבוצה עבור האוהדים ישוב להתאמן עם יתר חבריו בהקדם.

שחקן הפועל חיפה ירין סרדל מול רז שטיין באימון הפתיחה של הקבוצה. דוברות הפועל חיפה, אתר רשמי
ירין סרדל עם רז שטיין באימון הפתיחה של הפועל חיפה/אתר רשמי, דוברות הפועל חיפה

במועדון מרוצים מאוד מאוד מההחתמה של רז שטיין. "רז רעב מאוד להצליח בליגת העל", אמר גורם בקבוצה, "הוא עשה עונה טובה עם סקציה נס ציונה ועכשיו הוא רוצה לעשות קפיצת מדרגה. הוא יכול לתרום לנו המון".

מאמן הקבוצה חיים סילבס אמר בסיום אימון הפתיחה: "אימון ראשון זה תמיד מרגש. זה היה מאוד קצר, הייתה תחושה של הפסקה קצרה מסיום העונה הקודמת וכבר חזרנו. יש פנים חדשות, הרבה נבחנים, הסגל מקבל את הצורה שלו, אבל אנחנו שמחים ונרגשים. מקווים שבמהלך העונה נקבל את הקהל בחזרה, ועד אז נקווה שנשמח אותו איפה שאנחנו נמצאים. מחכים כבר להגיע למשחקים הראשונים".

עדכון ראשון: 8:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully