וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר תורג'מן: "עם השחקנים המתאימים, מקומות 6-8 זו מטרה טובה וראויה"

21.7.2020 / 19:38

עם שלושה שחקנים חדשים, הפועל כפר סבא ערכה את אימון הפתיחה ושואפת לשפר את מעמדה בליגת העל: "אמורים לעשות את הדברים טוב יותר"

מאמן הפועל כפר סבא עמיר תורג'מן מדבר לקראת העונה הבאה/דוברות הפועל כפר סבא

בווידאו: עמיר תורג'מן לאחר אימון הפתיחה של הפועל כפר סבא

הפועל כפר סבא, שהבטיחה הישארות בליגת העל כמה מחזורים לפני תום העונה וסיימה במקום ה-11 בזכות ריצה יפה עם המאמן עמיר תורג'מן, ערכה הערב (שלישי) את אימון הפתיחה לקראת 2020/21. תורג'מן ממשיך בתפקיד יחד עם עוזרו רביד גזל, מאמן השוערים קאלה דרשלר ומאמן הכושר גל ועקנין שהגיע מנס ציונה.

פרט לשלד המוביל שנשאר לעונה נוספת, בראשות הקפטן עומר פדידה, השוער איתמר ישראלי ובן רייכרט, באימון הפתיחה השתתפו גם שלושת השחקנים החדשים: הקשר ג'ורג' פוצ'יבה שהגיע מהפועל חדרה, המגן מאור ג'רסי שהגיע מהפועל ראשון לציון והקשר הצעיר עומר בראמי ששיחק בעונה האחרונה בבית"ר תל אביב בת ים.

מאור ג'רסי שחקן הפועל כפר סבא באימון הפתיחה. דוברות הפועל כפר סבא, אתר רשמי
הפנים החדשות בירוק. מאור ג'רסי/אתר רשמי, דוברות הפועל כפר סבא

בין 25 השחקנים שנכחו באימון הפתיחה היו גם כמה נבחנים, כשמי שנעדר הוא שחקן הכנף הסנגלי בובקאר טראורה שנשאר בביתו באיטליה וממתין להצעה מקבוצה בחו"ל.

נציג הבעלים עידן שום שוחח עם השחקנים בחדר ההלבשה ואמר כי השאיפה היא לעונה טובה יותר וכי השחקנים צריכים לחשוב גבוה כבר מהרגע הראשון. שום הוסיף ואמר כי הוא שמח על מי שנשאר, בירך את מי שהצטרף והבטיח כי בכפר סבא תיבנה קבוצה טובה.

טל מכלוף (מימין) עם אביב סולומון שחקני הפועל כפר סבא באימון הפתיחה. דוברות הפועל כפר סבא, אתר רשמי
"כיף לחזור". טל מכלוף, מימין, עם אביב סולומון/אתר רשמי, דוברות הפועל כפר סבא

עמיר תורג'מן אמר: "היה לנו חופש קצר, בדרך כלל אנחנו רגילים לחופש יותר ארוך שבו השחקנים נחים, אבל אנחנו אוהבים את המשחק ושמחים לחזור. חסרים לנו עוד כמה שחקנים ואני מקווה שלאט לאט הסגל יתמלא ונהיה קבוצה טובה. נחליט לגבי המטרות כשנדע איך יהיה הסגל. אנחנו שואפים למקומות 6-8, אבל הכול תלוי בסגל ובשחקנים שאנחנו נביא. נצטרך שחקנים משמעותיים שישפרו את הסגל הקיים. אם נביא את השחקנים המתאימים, 6-8 זו מטרה טובה וראויה. יש פה בסיס מצוין שנשאר, הבעלים התאמץ מאוד לטובת השחקנים ושדרוג שכרם כדי שיהיו מרוצים. חובת ההוכחה עליהם. אנחנו אמורים לעשות את הדברים בצורה הרבה יותר טובה מאשר בעונה שעברה".

הבלם טל מכלוף הוסיף: "זה הרגיש קצת קצר, אבל אני מאוד התגעגעתי וכיף לחזור לדשא. רוב החבר'ה נשארו וזה כיף ומרגש. אנחנו מקווים שגם הקהל יחזור ורוצים לחזור לשחק. מיותר לצאת בהצהרות כרגע, אנחנו עדיין לא יודעים איך הסגל ייראה. נבוא צנועים, ננסה לעשות את העבודה שלנו ולאט לאט נתחבר. עשיתי עונה טובה, ואני חושב שכל ההרגשה הכוללת פה תרמה לי המון. זו אחת הסיבות שרציתי להישאר, להמשיך בקו הזה ולהמשיך להתקדם".

האלופה: מכבי תל אביב

האירופיות: מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע

העולות: מכבי פתח תקוה, בני סכנין

היורדות: סקציה נס ציונה, הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully