וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מכבי תל אביב החתימה את כריס ג'ונס לשנה עם אופציה

עודכן לאחרונה: 16.8.2020 / 18:32

הצהובים פיצו את בורסאספור וצירפו את הרכז האלמוני בן ה-27, שישלים את הקו האחורי. עלות העסקה: פחות מ-400 אלף דולר. עוזר המאמן ירגוטליס חתם לשלוש שנים

התגובות לזכייה של מכבי תל אביב באליפות/צילום: דני מרון ,עריכת וידאו: ניר חן

מכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הרכז כריס ג'ונס לשנה עם אופציה לשנה נוספת. האמריקאי בן ה-27, 1.83 מטר, ישלים את הקו האחורי הנמוך אך נפיץ של הצהובים לצד סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי שכבר חתומים לעונה נוספת. מכבי תל אביב תפצה את בורסאספור, הקבוצה הטורקית בה שיחק ג'ונס בעונה החולפת, ושבמדיה חתם רק לאחרונה על חוזה חדש לעוד עונה. עלות העסקה כולה, כולל הפיצוי לטורקים, מוערכת בפחות מ-400 אלף דולר.

כריס ג'ונס. עמוד הפייסבוק הרשמי של בורסאספור, אתר רשמי
פעם ראשונה ביורוליג. כריס ג'ונס/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק הרשמי של בורסאספור

ג'ונס עבר כברת דרך עד שהגיע למכבי תל אביב, בה הוא אמור להופיע לראשונה ביורוליג. הוא שיחק במכללת אנג'לו סטייט האלמונית, ולאחר שסיים את שנתו האחרונה ולא קיבל הצעות, החל לעבוד במפעל לייצור קרח. את קריירת המקצוענים שלו פתח בליגה המונגולית החלשה, והתקדם בצעדים מדודים. הוא עבר לבאזל השוויצרית, הצטיין ועשה קפיצת מדרגה נוספת, הפעם למונס מהבלגית.

אחרי שנתיים בבלגיה, עבר לבורסאספור, העולה החדשה לליגה הבכירה בטורקיה, וסייע לה להפוך לאחת מהפתעות העונה בטורקיה, כשסיימה במקום העשירי. ב-23 משחקים במדיה הוא רשם 15.3 נקודות, 6.8 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. במהלך העונה הוא אף היה מועמד להצטרף למכבי תל אביב, בעקבות הפציעות של נייט וולטרס וג'ון דיברתולומאו. העסקה לא יצאה לפועל לאחר שנשיא בורסאספור הטיל וטו על המהלך. ג'ונס נחשב לרכז חזק ומהיר עם יכולת מסירה טובה, שעקב האכילס שלו הוא הקליעה מחוץ לקשת.

פרט לג'ונס, מכבי תל אביב הודיעה גם על החתמת העוזר ואסיליס ירגוטליס לשלוש השנים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully