וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיליוס זובאס נפרד: "בני יהודה תמיד תהיה חלק חשוב מהקריירה שלי"

19.7.2020 / 15:56

השוער הליטאי סיכם ארבע שנים בכתום: "לעולם לא אשכח את שני הגביעים, אני גאה מאוד במה שהשגנו. זו הייתה תקופה מלאת חוויות"

אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: אימון הפתיחה של בית"ר ירושלים

אחרי ארבע שנים, במהלכן זכה עם בני יהודה בשני גביעי מדינה, החליט אמיליוס זובאס להמשיך לאתגר חדש. השוער הליטאי הודיע לפני כמה ימים על עזיבתו, והיום (ראשון) נפרד בריאיון לאתר הרשמי של המועדון.

"עברתי כאן ארבע שנים מלאות בחוויות, הישגים ותארים", אמר זובאס בן ה-30. "בסופו של דבר, כשמסתכלים אחורה זוכרים את התוצאות, התארים, החברים, הצוות המקצועי וההנהלה. אין ספק שאני לוקח הרבה מאוד דברים טובים מהשנים שלי בבני יהודה. זכינו בשני גביעים נהדרים. בסך הכול היה מדהים. אני גאה מאוד במה שהשגנו בשנים האלה, אני חושב שכולם צריכים להיות גאים. שני גביעים בארבע שנים זה הישג מכובד מאוד. היו לי שלוש אליפויות בליגה הליטאית, אבל מחוץ לליטא זו התקופה הכי יפה בקריירה שלי. בני יהודה תמיד תהיה חלק חשוב מהקריירה שלי. לעולם לא אשכח את שני הגביעים".

אמיליוס זובאס שוער בני יהודה. קובי אליהו
"התקופה הכי יפה בקריירה מחוץ לליטא". אמיליוס זובאס עם הגביע ב-2019/קובי אליהו

עוד אמר זובאס: "כשהגעתי לכאן, הייתי צריך קצת זמן להתאקלם, מכל הבחינות. הייתי צריך להתאקלם לתרבות, למנטליות, למזג אוויר, לאנשים. אבל אחרי שראיתי איך מתנהל המועדון, זה עזר לי מאוד. כמובן שהתחלפו שחקנים במהלך השנים שלי במועדון, אבל בסופו של דבר יש כאן מועדון שיותר גדול משחקן כזה או אחר. למועדון הזה יש דרך וזו דרך טובה. לא ציפיתי לזכות בשני גביעים, וגם העונה היינו קרובים מאוד לזכות בפעם השלישית, עם ההדחה בפנדלים בחצי הגמר. אבל כמו שאמרתי, כל שחקן שואף לזכות בתארים ואני מאוד שמח שזכיתי לעשות את זה עם בני יהודה".

השוער הודה ליעקב אסייג, מאמן השוערים בתקופה שלו בכתום: "הוא לימד אותי המון דברים. יש לי כימיה מצוינת איתו והיום אני יכול להגיד שהוא חבר יקר שלי. אני מרגיש אני שוער הרבה יותר טוב ממה שהייתי כשהגעתי לכאן. הוא נתן לי המון הערות ודגשים ששיפרו אותי מאוד".

האלופה: מכבי תל אביב

האירופיות: מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע

העולות: מכבי פתח תקוה, בני סכנין

היורדות: סקציה נס ציונה, הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully