וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "חדרה שמה את עצמה במקום טוב בליגת העל ויבואו שחקנים טובים"

19.7.2020 / 12:05

הקבוצה פתחה את אימוניה לקראת העונה החדשה, המאמן: "עובדים קשה כדי לבנות פה קבוצה שתייצג את חדרה בכבוד". לקאו: "זו אמורה להיות עונת הפריצה שלי"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן/שלומי גבאי

בווידאו: אימון פתיחת העונה של הפועל חדרה

הפועל חדרה ערכה הבוקר (ראשון) את אימון הפתיחה שלה לקראת העונה החדשה בהשתתפות 10 שחקנים חדשים: פיראס מוגרבי, ירדן כהן, ריף מסיקה, עומר לקאו, עבדאללה עזאם, עבדאללה ג'אבר, גיל סלם, סהר דבח, דור נחמני ודור מוסקוביץ'. שובל גוזלן שהגיע ממ.ס אשדוד נעדר מכיוון שהוא עדיין שוהה בבידוד.

שחקני הפועל חדרה. שלומי גבאי
הרבה פנים חדשות/שלומי גבאי
שרון מימר מאמן הפועל חדרה עם הצוות המקצועי שלו - רן קוז'וק, אהרון בויקו.אוהד בק, דוד בובליל, מאיר טלבי. שלומי גבאי
שרון מימר והצוות המקצועי/שלומי גבאי

השחקנים הבכירים שממשיכים מהסגל של העונה שעברה הם הקפטן מנשה זלקה, דיא לבאבידי, וויסאם רבאח, עדי טבצ'ניק וגלעד אברמוב. הבלם ג'ונתן סיסה, שנעדר במחצית העונה שעברה עקב פציעה, חזר לאימונים מלאים עם חבריו החדשים ואמור לפתוח את העונה. חדרה כבר סיכמה עם זר נוסף, הקשר הקמרוני רודריג בונגונגי, אולם הוא צפוי להגיע רק לקראת סוף השבוע.

גם הצוות המקצועי עבר ריענון, כאשר רן קוז'וק מונה לעוזר המאמן במקומו של רון קלר, שעבר לאימון קבוצת הנוער. הצוות המקצועי יכלול העונה גם את אהרון בויקו ואת המאמן המנטלי אוהד בק, את מאמן הכושר דוד בובליל ואת מאמן השוערים מאיר טלבי.

עומר לקאו שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
עומר לקאו/שלומי גבאי

המאמן שרון מימר אמר: "מאוד מרגש לפתוח את העונה החדשה במקום שאני מאוד אוהב ומאוד רוצה שנצליח ביחד. המטרה היא להמשיך את כל התהליך הזה של חדרה ואת הכבוד שחדרה מביאה לעיר. עדיין לא יודעים איך הקבוצה תיראה. עובדים מאוד קשה, גם אני וגם ההנהלה, כדי לבנות פה קבוצה שתייצג את חדרה בכבוד. אני בטוח שזה יקרה בסוף. חדרה שמה את עצמה במקום טוב בליגת העל ויבואו שחקנים טובים".

עומר לקאו, שהגיע מעירוני קרית שמונה, אמר: "אני מתרגש מאוד, מאוד רציתי להגיע לחדרה, שמעתי שזה מועדון חם וחממה לצעירים, מקום טוב עם אנשים טובים, אני מאוד שמח להיות פה. אני חושב שהשנה אני אמור לתת את הטון ואת עונת הפריצה שלי. מקווה שזה יקרה. אנחנו מצפים להגיע כמה שיותר רחוק, אפילו פלייאוף, ומעצמי כמובן אני מצפה לתת עונה הכי טובה שאפשר".

האלופה: מכבי תל אביב

האירופיות: מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע

העולות: מכבי פתח תקוה, בני סכנין

היורדות: סקציה נס ציונה, הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully