וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: עידן רטה לא יירכש, ההערכה שקארצב יישאר, מחכים לקהת

19.7.2020 / 11:08

ק"ש לא תממש את האופציה על רטה, גם אורי צעדון שוחרר, קארצב מעדיף לשחק אצל רפואה אם לא ישתלב במכבי תל אביב. בקבוצה מחכים לסיכום של קהת עם נתניה על מנת לצרפו, גם פלקושצ'נקו ואגאדה על הפרק

עירוני קרית שמונה נשארת בליגת העל/צילום: שלמה וייס עריכת וידאו: שאול אדם

עירוני קרית שמונה לא תממש את האופציה לרכישת עידן רטה מעירוני רמת השרון. המגן הימני שהושאל בינואר לא יישאר בקבוצה הצפונית אחרי שבמועדון החליטו לא לרכוש את כרטיסו. בנוסף גם אורי צעדון שוחרר מהקבוצה ובקרית שמונה לא יממשו את האופציה להאריך את חוזהו.

בעירוני קרית שמונה מעריכים שאם עדן קארצב לא יישאר בסגל מכבי תל אביב, הוא ישחק עונה נוספת בקבוצה הצפונית. בק"ש שוחחו עם קארצב ונציגיו והתקבל הרושם שגם השחקן מעדיף לשחק בקרית שמונה ולא בקבוצה אחרת אם לא ישתלב בסגל של האלופה. בשל העובדה הזו בקרית שמונה ממתינים עם החתמה בעמדה הזו.

סמואל בראון (מימין) עם עדן קארצב שחקני עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
בק"ש מחכים לו. קארצב/סוכנות ג'יני
שחקן מכבי נתניה, רועי קהת. ברני ארדוב
מחכים גם לו. קהת/ברני ארדוב

בלי קשר במועדון רוצים את רועי קהת ומחכים לסיכום שלו עם מכבי נתניה על עזיבתו. אם קהת יסתדר עם נתניה על התרת חוזהו הוא צפוי לסכם מיידית בקרית שמונה. אם קארצב לא יגיע בסופו של דבר בקבוצה יפנו למכבי חיפה בניסיון לשאול את מקסים פקלשוצ'נקו.

מי שעוד בתוכניות הוא חלוצה של הפועל קטמון וויליאם אגאדה. בקרית שמונה ניסו לסכם עם קטמון אך נכון לעכשיו ניראה שהסיכויים הגבוהים ביותר הם שאגאדה יימכר למכבי חיפה שתשאילו. בקרית שמונה יפנו לחיפה אם אכן היא תרכוש את ככרטיסו וינסו לשאול אותו לעונה הקרובה. מי שעוזב סופית הוא גד עמוס שהודיע למועדון שהוא מוכן לוותר על חוזהו וקיבל אישור לעזוב. עמוס מבוקש על ידי לא מעט קבוצות בליגה הלאומית וככל הנראה ישמש כשוער ראשון בליגת המשנה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully