וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד לוי: "הבנו שאנחנו צריכים להתעורר. לא הייתה סיבה שנשחק ככה"

17.7.2020 / 7:45

הפורוורד נהנה משדרוג במעמדו בהפועל ירושלים, והיה בין הבולטים בניצחון 79:104 על נס ציונה: "השינויים שקרו כבר מאחורינו. אני מאמין שאנחנו יכולים ללכת עד הסוף"

לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס מתאמנים באורלנדו לקראת חזרת ה-NBA/אתר רשמי

בווידאו: לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס מתאמנים באורלנדו לקראת חזרת ה-NBA

מאז החזרה מפגרת הקורונה, הבהיר מאמן הפועל ירושלים עודד קטש כי הוא מתייחס למשחקי הבית העליון כאל משחקי הכנה לקראת הפלייאוף והפיינל פור. כעת לא נותר זמן לעוד הכנות: האדומים עלו אמש (שישי) ליתרון 0:1 בסדרת רבע הגמר, אחרי משחק מבלבל משהו נגד עירוני נס ציונה.

התוצאה הסופית, 79:104, מטעה: פחות מ-11 דקות לסיום הורה לוח התוצאות על 60:60; מנגד, הקלות שבה יצאה ירושלים לבליץ ברבע הרביעי ממחישה כמה ההתרחשויות על המגרש תלויות בה, בראש ובראשונה.

מי שנהנה משדרוג במעמדו בסגל החדש והמעט רזה של מחזיקת גביע המדינה הוא נמרוד לוי. למעט צמד המפגשים נגד מכבי תל אביב, שבהם נתקע על ארבע נקודות בסך הכל וללא סל שדה, הוא עומד מאז חידוש ליגת העל על 12.6 נקודות ו-7.8 ריבאונדים לערב, ואתמול הוסיף גם ארבעה אסיסטים ל-16 הנקודות שקלע ולתשעת הכדורים החוזרים שקטף.

"אני לא חושב על מה שהשתנה בסגנון, אלא מנסה לתת מה שיש לי ולשחק את הכדורסל שלי", הסביר לוי. "ברור שדברים משתנים, וזה משפיע, ושחקנים משחקים יותר וקצת אחרת. אבל השינויים שקרו הם כבר מאחורינו. אני לא יודע להשוות בין מה שהיה למה שיש עכשיו. יש לנו קבוצה טובה, ואני מאמין שאנחנו יכולים ללכת עד הסוף".

על הקאמבק של נס ציונה בשלהי הרבע השלישי אמר הפורוורד: "לא היינו צריכים לשחק בשאננות כזו. כשאנחנו משחקים יחד, ושומרים טוב, אנחנו נראים אחרת. אנחנו לא עייפים, ובאנו מוכנים מבחינה פיזית. זה היה יותר עניין של חוסר ריכוז, ולא הייתה סיבה שנשחק ככה. הבנו שאנחנו צריכים להתעורר, ולא הייתה סיבה שנשחק ככה. אני שמח שעשינו את השינוי וגמרנו את המשחק בצורה טובה".

שחקן הפועל ירושלים סולימאן בריימו עם נמרוד לוי. ברני ארדוב
תקופה מצוינת. לוי ובריימו/ברני ארדוב

השתתף בהכנת הכתבה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully