וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו עדיין לא דורסים"

19.1.2003 / 8:19

יוסי אבוקסיס לאחר השלישיה ללא מענה אמש לרשת בני יהודה ומסביר: "זו היתה רק חצי דריסה". אוחנה: "זה לא היה כוחות". קשטן: "כל השערים היו מלאכת מחשבת"

הפועל ת"א חזרה אתמול לפיסגת ליגת העל, אחרי שניצחה בבלומפילד 0:3 את בני יהודה. להפועל יתרון של שלוש נקודות על מכבי חיפה, שתשחק ביום שני מול אשדוד. החניכים של קשטן היו עדיפים, ויוסי אבוקסיס, הקפטן הזמני של הקבוצה בעקבות פציעתו של גרשון, אמר אחרי המשחק: "אמרתי את זה כל הזמן: יש שחקנים בסגל של הפועל שנמצאים כדי לשחק ולא סתם, והם הוכיחו את זה היום. השחקנים מילאו את החסר בצורה טובה ביותר ואני שמח. היום כל הקבוצה שיחקה טוב. היתה לנו קצת ירידה בחלק מהמשחק אבל קשה לשמור על רמה אחידה בכל המשחק. ניצחנו 0:3 ואני שמח" (ספורט 5). עוד הוסיף אבוקסיס: "אנחנו במומנטום אבל אנחנו עדיין לא מספיק דורסים. מה שהיה היום (אתמול) היתה רק חצי דריסה" (מעריב).

דרור קשטן, מאמן הקבוצה, אמר בסיום: "שלושת השערים היו מלאכת מחשבת. כל אחד יותר יפה מהשני. הפגנו יכולת קבוצתית גבוהה אבל קשה לשמור על קצב כזה לאורך זמן" (ידיעות)

יעקב הלל, שפתח בהרכב הפועל ת"א: "אני נהנה ואני שמח כשהמאמן קורא לי לסגל. אני שמח שהבחורים שמשתפים איתי פעולה עושים את העבודה. היה באמת כיף" (ספורט 5).

מן העבר השני, אלי אוחנה, מאמן בני יהודה, היה מאוכזב בסיום המשחק. אוחנה הרגיש שהקבוצה שלו היתה יכולה להשיג יותר מול האדומים, ואמר: "מה שמטריד אותי יותר מההפסד זה שהפועל תל אביב ביום מאד בינוני הצליחו לשלוט במשחק בצורה מוחלטת. מאז שחזרנו מהפגרה אנחנו בנסיגה. הפסדנו בשבוע שעבר במשחק יותר טוב אבל היום זה לא היה כוחות" (ספורט 5).

חזי שירזי, חלוץ הקבוצה שנפצע ונאלץ לנטוש, אמר בסיום: "ככה נראית קבוצה שעושה כבוד ליריב. הפועל הכי טובה בארץ אבל היינו צריכים להראות נחישות, לא פחד" (ידיעות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully