וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלה קשה לקבוצות הישראליות בליגת האלופות

15.7.2020 / 12:49

הפועל ירושלים תשחק בין היתר נגד דרושפאקה, בורגוס, אנקרה, לימוז' וברינדיזי. הפועל חולון תפגוש את א.א.ק, באמברג, קרשיאקה, בילבאו ופורטיטודו בולוניה. הפועל תל אביב תצטרך לעקוף כנראה את ולוצלאבק בדרך לבית המוות

צילום ועריכת וידאו: אתר הפועל ירושלים

בווידאו: הפועל ירושלים מציגה את ג'רמי פארגו

עונת 2019/20 של ליגת האלופות עדיין לא הגיעה לסיומה, ולאור מצב התחלואה נראה כי טורניר הגמר המתוכנן בסוף ספטמבר בירושלים מוטל בספק גדול, אבל היום (רביעי) כבר עוצבה עונת 2020/21 עם הגרלת המוקדמות ושלב הבתים.

בהגרלה השתתפו שלוש קבוצות ישראליות, והיא לא האירה פנים לאף אחת מהן. הפועל ירושלים תעמוד בראש בית ג', שבו תפגוש שוב את יריבתה מאשתקד, סן פאבלו בורגוס, ותשחק גם מול אוסטנד, טורק טלקום אנקרה, ברינדיזי, לימוז' ודרושפאקה. הקבוצה האחרונה בבית תגיע מהמוקדמות, וזו תהיה אחת מבין קלוז' הרומנית (קבוצתו של גרגורי ורגאס), ספורטינג ליסבון, פריבורג או איגוקאה.

הפועל חולון שובצה מלכתחילה גם היא לבית ג', אבל מכיוון ששתי קבוצות מאותה מדינה לא יכולות להיפגש זו מול זו בשלב הבתים, היא הועברה לבית ד'. המעבר הזה לא עשה לה טוב: היא תפגוש את באמברג, א.א.ק אתונה, קרשיאקה, בילבאו, שולה והקבוצה המיתולוגית פורטיטודו בולוניה. הקבוצה האחרונה בבית, שתגיע מהמוקדמות: בלקאן, צמוקי מינסק, נפטונאס או לונדון.

שחקן הפועל חולון, יוגב אוחיון, מול שחקן הפועל ירושלים, ג'ייקובן בראון. ברני ארדוב
יוגב אוחיון מול ג'ייקובן בראון/ברני ארדוב

אם העונה תיפתח כסדרה, הפועל תל אביב תצטרך לעבור שני סיבובי מוקדמות (כל אחד מהם במפגש כפול, בבית ובחוץ) כדי להשתלב בבית א', אליו שובצה: בשלב הראשון תתמודד נגד באקן ברס הדנית, ואם תנצח היא תיאבק נגד אנוויל ולוצלאבק הפולנית או מונס הבלגית על הכרטיס לבתים.

במידה שיאניס קסטריטיס ושחקניו יעברו את שתי היריבות במוקדמות (כשוולוצלאבק נחשבת לבכירה והקשה מביניהן, ותגיע כפייבוריטית ברורה למפגש אפשרי מולם), הם ישחקו בבית המוות נגד טנריפה, שטרסבורג, דינמו ססארי, פריסטרי, ריגה, גלאטסראיי וריטאס וילנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully