וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: רז נחמיאס ואחמד דראושה מצטרפים, סער פדידה חתם לעונה נוספת

14.7.2020 / 22:37

המגן השמאלי ששיחק בסקציה נס ציונה והחלוץ מהלאומית ישתפו פעולה בעונה הקרובה בקבוצה מעיר הנמל, שגם האריכה את חוזהו של הקשר עם אופציה לעוד עונה

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בווידאו: התגובות בתום זכייתה של הפועל באר שבע בגביע

עונת 2019/20 הסתיימה אמש (שני) באופן רשמי ובהפועל חיפה כבר עובדים לקראת העונה הבאה. במועדון מעיר הנמל הודיעו על החתמתו של המגן השמאלי רז נחמיאס לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת. המגן השמאלי שיחק בעונה החולפת במדי סקציה נס ציונה שנשרה בסיומה לליגה הלאומית לאחר עונה אחת בליגת העל. כמוכן, הקבוצה החתימה את החלוץ אחמד דראושה, ששיחק בעונה החולפת במ.ס. כפר קאסם מהליגה הלאומית, לשלוש העונות הקרובות.

בנוסף הודיעו בהפועל חיפה על הארכת חוזהו של הקשר סער פדידה לעונה הבאה, עם אופציה לעונה נוספת. לאחר החתימה אמר פדידה: "שמח להמשיך במועדון שהפך לבית שלי. תודה רבה ליואב כץ על האמון. תודה לצוות המקצועי בראשות חיים סילבס שנתנו לי העונה לראשונה הזדמנות אמיתית להוכיח את עצמי. אני רוצה להמשיך את מגמת ההתקדמות שהתחלתי בה ולהמשיך ולהשתפר. מקווה לעזור לקבוצה להגשים את מטרותיה ולעשות עונה אפילו מוצלחת יותר מהקודמת ולשמח את אוהדי הקבוצה".

הבעלים יואב כץ: "החתמתו של סער פדידה היא נדבך חשוב בהשארת מרבית סגל הקבוצה שהוביל אותה לפליאוף העליון ולעונה מוצלחת. החתמתו של סער מסמלת את הרצון שלנו להצעיר ולרענן את הקבוצה בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully