וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפחד משאקיל? הצחקתם אותי"

17.1.2003 / 23:12

הלילה יפגשו לראשונה יאו מינג ושאקיל אוניל כשהרוקטס יארחו את הלייקרס. מינג: לא קל לשחק מול המרפקים העצומים שלו אבל אני אסתדר איתם. שאק: יהיה תענוג לחסום אותו

יאו מינג, הסיני של יוסטון רוקטס מחמם את האוירה לקראת המפגש הלילה (4:30 שעון ישראל) מול הלייקרס והעימות הישיר הראשון בינו לבין שאקיל אוניל. "אני מחכה למפגש הזה כבר זמן רב", אומר מינג. "זה הוא גדול לא ממש מפחיד אותי. הבעיה איתו שהוא משחק כל הזמן עם המרפקים אבל גם זה דבר שאני יודע היטב לשחק מולו וזה לא יפריע לי במשחק.

יוסטון כבר פגשו את הלייקרס השנה אך שאקיל היה פצוע ולא שיחק. יוסטון ניצחה בלוס אנג'לס 89:93 כשיאו מינג חוגג עם 20 נק' ו-9 מ-9 מהשדה בלי שמישהו בלייקרס יפריע לו בכלל. הלילה, כאמור, יהיה זה המאץ' אפ הראשון בין השניים ולא נראה שהנתונים של מינג יחזרו על עצמם שוב.

אחרי המשחק נפגשו השניים ויאו מספר על החוויה מהמפגש עימו: "לא הבנתי למה הוא כל הזמן מחייך, לא משנה מה הוא כל הזמן מחייך. כנראה שהוא אדם מאושר או אולי אולי זה משהו שטבוע לו על הפנים. אני מקווה שהלילה כבר לא תהיה לו סיבה לכך", אומר הסיני.

שאקיל נשמע קצת פחות יומרני לקראת המפגש. "אני חושב שזה יהיה תענוג לשחק נגדו. סוף סוף אתה פוגש בן אדם במימדים שלך. צפוי להיות משחק קשה מול אחד החוסמים הטובים אבל גם לי יהיה תענוג לחסום אותו. כולם יודעים מי אני ומה אני, באמריקה בסין, בכל מקום בעולם", אומר שאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully