וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגאסי: בטורניר גראנד סלאם החכמה זה לשחק שונה

ליאור וייץ

17.1.2003 / 20:33

אנדרה אגאסי על הניצחון שהעלה אותו לשמינית הגמר. חואן קרלוס פררו: היה לי משחק מאד מתיש. דאבנפורט: סוף סוף שיחקתי כמו שבאמת אני מצפה מעצמי

אחרי הנצחון של אנדרה אגאסי על הצרפתי ניקולס אסקודה, נצחון שמעלה אותו לשמינית הגמר, אמר אגאסי במסיבת העיתונאים: "אני חושב שהנסיון שלי בא לידי ביטוי בטורנירים של הגראנד סלאם. אלו טורנירים בהם אתה צריך לשחק שונה, חכם יותר, לדעת מצד אחד לתת את כל מה שיש לך אך מצד שני לדעת גם לשמור כוחות לשלבים הגבוהים". עוד הוסיף אגאסי: "היה לי יום טוב. פתחתי מצויין וגם אחרי שאיבדתי מערכה ידעתי שזה היום שלי". על יריבו, ניקולאס אסקודה, אמר אגאסי: "ביום אחר המשחק הזה יכול היה להסתיים אחרת לגמרי עם הרבה מאד תסריטים. ניקולאס הוא טניסאי מצויין ולא היה לי קל מול מכות ההגשה שלו". על יריבו בשמינית הגמר, קוריה הצעיר, אומר אגאסי: "שיחקתי מול רק פעם אחת ומדובר בשחקן מאד מהיר וכשרוני. תמיד קשה יותר לשחק מול שחקן שאפתני שיודע שנצחון כזה יתן לו זינוק גדול קדימה".

חיים לא קלים היו לחואן קרלוס פררו בנצחון מול הצרפתי סנטורו. "היה לי משחק מאד מתיש", מודה פררו. "כל נקודה וכל משחקון היו קשים מאד להשגה. אתה לעולם לא יכול לדעת לאיזה כיוון יילך הכדור אבל יתכן שהעובדה שבכל המפגשים ביננו ניצחתי, עזרה לי גם הפעם". על מריו אניצ'יץ המפתיע, שממתין לפררו בשמינית הגמר, אומר הספרדי: "מעולם לא שיחתי נגדו אבל ראיתי אותו משחק מול פדרר בווימבלדון וכבר אז היה ברור לי שמדובר בכשרון גדול. אני מקווה שהנסיון שלי ידבר גם הפעם". פררו, הסובל מפציעה ברגלו, מרגיע את העיתונאים: "הכל בסדר. אני מקבל טיפולים ובמשחק האחרון כמעט ולא הרגשתי כאב".

ללינדזי דאבנפורט היה צפוי על הניר משחק קשה מול טטיאנה פאנובה הרוסיה אך לינדזי, שמצויה בכושר לא רע בכלל, הפכה את המשחק לנצחון קליל ב-2 מערכות. דאבנפורט אמרה בסיום: "היה לי משחק מצויין וסוף סוף שיחקתי כמו שבאמת אני מצפה מעצמי. אמנם החכמה בגראנד סלאם היא דווקא לנצח משחקים שאת לא טובה בהם אבל כשיוצא לך משחק מושלם כמו היום, אין לי הרבה מה לומר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully