וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם המושבות לוהטת, גם קלשנקו

18.1.2003 / 20:42

הפועל פ"ת פירקה את ראשון 3:0, מכבי פ"ת הביסה את בית"ר האומללה 1:5, באר שבע עשתה מהפך מול נתניה, וקלשנקו כבש שבוע שני רצוף כדי להחזיר את הפועל למקום הראשון

המחזור ה-16 בליגת העל הוא ללא ספק אחד המעניינים שהיו לנו מתחילת השנה. הפועל פתח תקווה פתחה אותו בניצחון חוץ חשוב בראשון, הפועל באר שבע עשתה מהפך מדהים על חשבונה של נתניה, מכבי פתח תקווה פירקה את בית"ר והפועל תל אביב לא התקשתה מול בני יהודה.

הפועל תל אביב 3 - בני יהודה 0

6,000 צופים חוזים במשחק חד צדדי. בני יהודה באה להפריע ובעיקר לכסח. בדקה ה-21 מבצע משולב של התקפת הפועל תל אביב מסתיים בשער מרהיב של סרגיי קלשנקו, שכמו בשבוע שעבר בטדי, לא ממש בולט אבל יודע לכבוש שצריך.

הפועל תל אביב המשיכה ללחוץ ובני יהודה לא לעבור את החצי. בדקה ה-44 מגיעה בני יהודה להזמנות היחידה שלה, אבל אנדונוב שולח כדור מ-14 מטר לעננים. האירוע המרכזי של המחצית הוא השיחות המעניינות שמנהלים אוהד של הפועל שיושב בשער 2 ופליקס חלפון בכל עת בה עובר המגן על קו החוץ שצמוד לשער.

במחצית השנייה ממשיכה הקבוצה של אוחנה להציג כדורגל משעמם והפועל לא ממש רוצה להבקיע את השני. מסירה של אונישקו בדקה ה-64 לכיוונו של קלשנקו מסתיימת בבעיטה מרחוק, שפוגעת במגן כתום וחודרת פנימה. צמד לקלשנקו, שמשלים שלושה שערים תוך שבוע.

סלים טועמה סובב בדקה ה-77 כדור מ-16 מטר היישר לחיבורים של אבי איבגי וקבע 0:3. מיד לאחר השער טועמה יוצא שמח טוב לב ומוחלף במקום עומרי אפק. הפועל תל אביב המשיכה להתעלל בחבורה הפאטתית של אוחנה ופליקס חלפון התעצבן מהמשולשים של הפועל ומורחק באדום לאחר שכיסח את אונישנקו. אבוקסיס ביקש מהאוהדים להפסיק עם האולה. והקהל עבר לשירת: "תנו לחיות לחיות" אל עבר אוהדי בני יהודה.

הפועל באר שבע 2- מכבי נתניה 1

המהפך של העונה, לפחות עד עתה. זה היה נראה כמו ניצחון מרשים של מכבי נתניה, כאשר הרכש החדש ישמעאל אדו ממשיך את הכושר המצויין מאמצע השבוע ומעלה את האורחים ליתרון כבר בדקה ה-37.

במחצית השנייה התנהל במגרש משחק שווה כוחות, עם יתרון קל לנתניה שלא הצליחה לכבוש עוד שער ולגמור את הסיפור. ואז הגיעו 2 הדקות הגורליות במשחק: בדקה ה-85 כבש בלסינג קאקו את שער השוויון ודקה לאחר מכן דייק רמי אליהו מהנקודה הלבנה.

מכבי פתח תקווה 5- בית"ר ירושלים 1

הוא היה אמור לשחק בבית"ר, אבל כבר בדקה ה-2 הוא מפתיע אותה. ליאור אסולין בהתקפה הראשונה של המקומיים במשחק, מעלה את הקבוצה של האחים לוזון ליתרון מפתיע. שש דקות לאחר מכן, ליאור אסולין ממשיך לחגוג על החבורה החלשה של אלי כהן ומעלה את המקומיים ל-0:2. עוד לפני המחצית , בדקה ה-37 ליאור אסולין גומר כנראה את המשחק.

במחצית השנייה כשאלי כהן כבר מרגיש את הכיסא מתנדנד , החליטו בפתח תקווה לכבוש עוד שני שערים לרשת של בית"ר ממש כמו שעשו להם בגביע הטוטו לפני עשרה ימים. קובי גנון מקבל כדור מקובי רפואה בדקה ה-52 ומרשית מקרוב ו-12 דקות לאחר מכן רפואה כובש בעצמו לאחר טעות איומה בהגנה של האורחים.

אינדיו פריירה מצמק בפנדל בדקה ה-90 ומשחזר במדוייק את תוצאת גביע הטוטו.

מכבי פתח תקווה כובשת 10 שערים לרשתה של בית"ר ירושלים תוך 10 ימים.

עירוני ראשל"צ 0 - הפועל פ"ת 3

עירוני ראשון לציון לא השיגה ניצחון כבר שבעה משחקים וגם מול סוגרת הטבלה היא לא בדיוק מצליחה.

שלומי אדרי שעלה בהרכב על חשבון דוברובין מעלה את האורחים ליתרון כבר בדקה ה-19. ראשון לציון לא במשחק ו-12 דקות מאוחר יותר היא מאבדת את משה סבג שמורחק באדום לאחר שהוא מכשיל את כובש השער הראשון.

פתח תקווה מגדילה את יתרונה בדקה ה-67 לאחר שדוברובין, עולה לשחק במקום שלומי אדרי. 12 דקות מאוחר יותר, רבאח מגביה ודוברובין עושה 0:2. בדקה ה-83 , מנור חסן במשחק החזרה שלו לבית משלים ערב חלומי לחניכים של פרדי דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully