וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: משה חוגג נוטה להשאיר את רוני לוי

12.7.2020 / 22:46

הבעלים שוחח במשך מספר שעות עם המאמן והשבוע צפוי להוציא הודעה על הישארותו. כ-20 אוהדים הפגינו ליד ביתו של לוי, חוגג: "הקומץ הזה לא יכתיב לי את ההחלטות"

מתוך אינסטגרם

כ-20 אוהדים של בית"ר ירושלים הגיעו הערב (ראשון) בפעם השנייה לביתו של המאמן רוני לוי כדי למחות ולדרוש שיעזוב את המועדון. המשטרה הגיעה למקום ופיזרה את האוהדים.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג זעם על התנהגות האוהדים ואמר לאנשי בית"ר: "ההחלטה תהיה רק מקצועית, קומץ לא יכתיב לי את ההחלטות ולא משנה מה יהיו ההשלכות".

בית"ר ירושלים הגיבה למחאות מחוץ לביתו של לוי: "בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג והנהלת הקבוצה מגנים בחריפות את ההתקהלות ליד ביתו של מאמן הקבוצה, רוני לוי. מחאות הן לגיטימיות עד שהן מגיעות לביתו הפרטי של אדם. חוגג ולוי שוחחו לאחר האירוע".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יישאר בבית"ר ירושלים למרות הכול? רוני לוי/ברני ארדוב

למרות התנגדות חלק מהקהל, נראה כי משה חוגג נוטה להמשיך את ההתקשרות עם המאמן, שזוכה להערכה מקצועית גבוהה מיוסי בניון והשחקנים ונראה כי בימים הקרובים תצא הודעה על הישארותו לעונה נוספת.

בית"ר סיימה את העונה במקום השלישי והבטיחה כרטיס לאירופה. על פי ההסכם של המאמן, כרטיס לאירופה נותן לו חוזה לעונה נוספת. המאמן עצמו שוחח ברביעי עם משה חוגג במשך מספר שעות ופגישה נוספת צפויה השבוע, כשלאחריה הכיוון הוא המשך התקשרות לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully