וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדחה המביכה: רוני לוי פוטר מבית"ר ירושלים

28.8.2020 / 10:03

שוב מסיים את תפקידו אחרי כישלון אירופי: משה חוגג החליט להיפרד מהמאמן בעקבות ההפסד לטאוטה האלבנית בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, הקדנציה השלישית בבירה הסתיימה באכזבה

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי לאחר הדחתה של קבוצתו מאירופה/דוברות בית"ר ירושלים

זעזוע בבית"ר ירושלים. רוני לוי פוטר היום (שישי) בעקבות ההפסד המביך לטאוטה וההדחה ממוקדמות הליגה האירופית כבר בסיבוב הראשון. בעלי בית"ר משה חוגג נראה כעוס ונסער אחרי ההפסד 2:0 לקבוצה האלבנית, אמר לסובביו ש"צריך לקבל החלטות קשות" והיום הוציא אותן לפועל.

רק לפני קצת יותר מחודש הודיע חוגג על החלטתו להשאיר את המאמן הוותיק לעונה נוספת, למרות סיום העונה הלא מרשים של בית"ר. יחד עם זאת, בקבוצה היה מי שטען שההחלטה לתת למאמן לעונה הזדמנות נוספת נבע אך ורק מהפיצויים הגבוהים שהיו כרוכים בפיטוריו, שכן חוזהו של לוי חודש אוטומטית אחרי שהצעיד את הקבוצה למקום השלישי בליגת העל בעונה החולפת.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. דני מרון
נפרד מבית"ר ירושלים בפעם השלישית. רוני לוי/דני מרון

זו הפעם השלישית בקריירה שרוני לוי מאבד את תפקידו אחרי הפסד מביך באירופה. בעונת 2016/17 הוא הודח בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית נגד נומה קאליו, וההדחה הזכורה לשמצה עלתה לו במשרה במכבי חיפה. בחלוף שנתיים הוא הודח עם אנורתוזיס פמגוסטה בסיבוב הראשון בגלל שערי חוץ מול לאצ'י האלבנית, וגם בזמנו פוטר כעבור זמן קצר.

לוי בן ה-53 החל את הקדנציה השלישית שלו בבית"ר - אותה אימן גם ב-2011 ובעונת 2013/14 - ביוני 2019. הוא הצעיד את הירושלמים לזכייה שלישית בגביע הטוטו בספטמבר באותה שנה לאחר ניצחון על מכבי תל אביב, אבל איבד לא מעט קרדיט כשהודח ברבע גמר הגביע בפנדלים על ידי מכבי פתח תקוה. את העונה בליגת העל סיים כאמור במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully