וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל חיפה: ליידנר, אחי מרדכי ועובדיה תורגלו

קלינגר ייתן לצעירים הזדמנות נוספת במחזור סיום העונה (שלישי, 21:00, ספורט3), בקבוצה מתכוננים לקיץ קשה: "ייתכן שנאבד שחקנים מרכזיים". בהפועל חיפה: התלבטות בין האחים סרדל

מחזור 36הסתיים07/07/2020
הפועל תל אביב
    0
    • (37) סרדל
    • (80) סילבסטר
    • (90) מזרחי
    הפועל חיפה
    דור פרץ לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על מכבי חיפה, פלייר/דוברות מכבי תל אביב

    בווידאו: דור פרץ לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על מכבי חיפה

    הפועל תל אביב

    ניר קלינגר צפוי להמשיך לתת הזדמנויות לצעירים כאשר דורון ליידנר, טום אחי מרדכי ואופק עובדיה תורגלו ב-11. לאחר המשחק יחלו בהפועל לדרוש תשובות משחקנים בנוגע למתווה הקיצוצים אותו הציעו להם. בשלב זה שחקנים לא השיבו אך נראה כי צפוי לאדומים קיץ ארוך מול השחקנים. בהפועל הסבירו ואמרו: "נמתין להחלטת האוצר האם לתת רשת ביטחון ובאיזה סכומים, אחרי זה נבדוק מה היכולות שלנו. לא נתחייב לחוזים שלא נוכל לעמוד בהם, גם אם זה אומר שנאבד שחקנים מרכזיים".

    בנוסף לצוות המקצועי וסגל השחקנים הנוכחי, על הפועל רובץ החוזה של ניסו אביטן לעונה הבאה וגם זה של רועי זיקרי ואחמד עאבד. עלות החוזים של השלושה מגיע למעל 2 מיליון שקל.

    שחקן הפועל תל אביב אופק עובדיה מול שחקן הפועל באר שבע, דויד סימאו. ברני ארדוב
    יקבל צ'אנס בהרכב? אופק עובדיה/ברני ארדוב

    הפועל חיפה

    בצל ההודעה על עזיבת עדן בן בסט, תנסה הפועל חיפה לסיים את העונה הנוכחית בטעם מתוק עם ניצחון על הפועל תל אביב. ניקולה גולאן ודור מלול בספק גדול, בעוד אלי בלילתי יפתח כמגן שמאלי. בנוגע לעמדת המגן הימני ההתלבטות היא בין לירן סרדל לבין אחיו הצעיר ירין סרדל.

    לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
    התלבטות בינו לבין אחיו. לירן סרדל/אדריאן הרבשטיין

    טריוויה

    * הפועל חיפה ניצחה את הפועל תל אביב בשלושת המפגשים הקודמים העונה (על האפס) ותוכל להשלים סוויפ עונתי. הפעם האחרונה שהיו לה ארבעה ניצחונות רצופים במפגש הזה הייתה בין השנים 1995-1997.

    * סך הכול, הפועל תל אביב סופרת כבר 383 דקות בלי שער מול הפועל חיפה, מאז שאחמד עאבד השווה ל-1:1 בדצמבר 2018, במחזור ה-15 של העונה הקודמת.

    * האם הפועל תל אביב תציל את הפרש השערים שלה? כרגע הוא עומד על 21- וזה המאזן הגרוע בתולדות המועדון. ההפרש השלילי הכי גבוה עד כה היה בעונת הירידה 1988/89 (18-).

    * ניר קלינגר לא הצליח לנצח את הפועל חיפה בחמשת המשחקים האחרונים בהם אימן מול הקבוצה איתה זכה בגביע, ואת חיים סילבס ניצח רק באחד משבעה מפגשים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: זיו אדלר
    אצטדיון: בלומפילד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully