וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים מחו בבית וגן נגד המאמן והשחקנים, רוני לוי פונה כשאוהדים חובטים ברכבו

3.7.2020 / 11:12

תקרית באימון בית"ר: האוהדים סגרו את שער יציאת הרכבים עם שרשרת ונעלו את כל אנשי הקבוצה בבית וגן, משטרה הוזעקה למקום ואיימה במעצרים. צעקות לעבר המאמן: "אם צריך כל שבוע נגיע אליך הביתה". בקבוצה הודו: "זה לא מוסיף כבוד"

פלייר אוהדי בית"ר ירושלים בית וגן/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: שאול אדם

בווידאו: אוהדי בית"ר מוחים בבית וגן

תקרית בבית וגן: כמה עשרות אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו היום (שישי) לאימון הקבוצה ומחו על יכולת השחקנים לקראת המשחק מחר נגד הפועל תל אביב. האוהדים המתינו לעליית המאמן רוני לוי והשחקנים ועם עלייתם התחילו לגדף אותם. למאמן רוני לוי צעקו האוהדים "לא רוצים את רוני בטדי", "אתה לא תהיה פה" ו"אם צריך כל שבוע נגיע אליך הביתה". גם השחקנים זכו למטר קללות החל מרגע שעלו לאימון. גורמים במועדון אמרו על כך: "זה לא מוסיף כבוד לבית"ר, נקווה שעוד שני משחקים כל הסאגה הזאת תיגמר".

לאחר מכן האוהדים סגרו את שער יציאת הרכבים עם שרשרת ומנעול, ולמעשה נעלו את השחקנים בפנים. משטרה הוזעקה למקום בכוחות מתוגברים, בנוסף לניידת שכבר הייתה במקום. השוטרים שהגיעו דרשו מהאוהדים לפתוח, לפני שיתחילו במעצרים, והאוהדים הסכימו ופתחו את השער. רוני לוי יצא עם רכבו כאשר האוהדים חובטים ברכבו ומגדפים אותו, בעוד המשטרה פילסה לו את הדרך לצאת.

למעשה, מחאת הקהל החלה בעקבות ההפסד הקודם להפועל תל אביב 3:0, מאז אותו משחק הם דורשים את ראשו של רוני לוי וחלק מהשחקנים. בפעם הקודמת שהאוהדים רצו להגיע למחות האימון הועבר לאיצטדיון טדי. גם השבוע בבית"ר רצו להעביר את האימון לאיצטדיון אך זה לא התאפשר ולכן הקהל יכול היה להגיע היום ולמחות בבית וגן.

אוהדי בית"ר ירושלים מוחים בבית וגן. אופיר סער, מערכת וואלה!
נמאס להם. אוהדי בית"ר/מערכת וואלה!, אופיר סער
אוהדי בית"ר ירושלים מוחים בבית וגן. אופיר סער, מערכת וואלה!
בהפסד נגד מכבי תל אביב רשמה בית"ר 9 משחקים רצוף ללא ניצחון. המחאה/מערכת וואלה!, אופיר סער
אוהדי בית"ר ירושלים מוחים בבית וגן. אופיר סער, מערכת וואלה!
בבית"ר הודו: "נקווה שעוד שני משחקים כל הסאגה הזאת תיגמר"/מערכת וואלה!, אופיר סער

בהפסד נגד מכבי תל אביב רשמה בית"ר 9 משחקים ללא ניצחון, הדחה מהגביע ועוד 8 משחקי פלייאוף וזאת לא הדרך בה רוני לוי ושחקניו רוצים להבטיח את המקום השלישי. גם שחקנים בקבוצה הודו: "יהיה טעם מר למקום השלישי ואירופה אם לא נשיג ניצחון אחד בפלייאוף, ובבית"ר אין יותר טוב מניצחון על הפועל תל אביב, זאת ההזדמנות של כולם לכפר מחר על הפלייאוף הרע שלנו".

בצד המקצועי, ליוואי גארסיה הפצוע ייעדר, כמו גם אלירן עטר שפצוע לאורך כל הפלייאוף ומיכאל אוחנה הנמצא בשיקום. בבית"ר רוצים לראות את הצעירים כמו אביאל זרגרי מקבלים יותר דקות בשני המשחקים האחרונים, אך ההחלטה היא אך ורק של רוני לוי, שמבחינתו הקבוצה עדיין צריכה עוד נקודה בכדי להבטיח בוודאות את המקום השלישי. לאחר המשחק נגד מכבי חיפה בשבוע הבא יישבו במועדון עם המאמן בניסיון לסכם על התרת חוזהו, כאשר כרגע נראה שהצדדים רחוקים מלהגיע להבנות, כאשר המאמן ידרוש את מרבית שכרו לעונה הבאה, חוזה בעלות של 1.4 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully