וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הירידה, נס ציונה גם תיכנס לבידוד. שטיין: "רצינו סוף אחר לסיפור"

2.7.2020 / 22:40

עוזר המאמן נמצא חיובי לקורונה והשחקנים יצטרכו להיות בבידוד, כמה מהם כבר נפרדו מהקבוצה לאחר המשחק: "נתנו את הדם שלנו". מאזו הכחיש את השמועות: "אין לי קורונה"

שוער סקציה נס ציונה עומרי גלזר, פלייר/דוברות סקציה נס ציונה

בווידאו: עומרי גלזר לאחר הירידה של סקציה נס ציונה

סקציה נס ציונה נפרדה הערב (חמישי) מליגת העל אחרי עונה אחת בלבד, בעקבות הפסד חוץ 1:0 בקרב ההישרדות מול עירוני קרית שמונה. השער של עבדאללה חליחל בדקה ה-50 עשה את ההבדל ונס ציונה ירדה לליגה הלאומית בגלל הפרש שערים פחות טוב משל יריבתה. שחקני הסקציה נראו שבורים בסיום, כשעבור רובם מדובר במשחק פרידה מהקבוצה לאור הירידה. רז שטיין, המצטיין בכתום העונה, יכול לעבור לקבוצה אחרת כשחקן חופשי, עומרי גלזר ויתר המושאלים חוזרים לקבוצותיהם וגם הזרים יעזבו.

אם הירידה לא הספיקה, לאחר המשחק התברר כי עוזר המאמן כפיר אלפונטה אכן חיובי לקורונה, כך על פי בדיקה שעבר. בעקבות זאת, שחקני הקבוצה יידרשו להיכנס לתקופת בידוד. בעקבות שמועות לפיהן גם מוסא מאזו נדבק, החלוץ שלא היה בסגל למשחק הגיב: "אכלתי משהו לא בסדר שלשום וסבלתי מכאבי בטן חזקים מאוד. אין לי קורונה".

פרנסיסקו דוטארי שחקן סקציה נס ציונה. סוכנות ג'יני
גם הוא בין הצפויים לעזוב. פרנסיסקו דוטארי/סוכנות ג'יני

המאמן ליאור זדה, שעשה דברים יפים עם סקציה נס ציונה בפלייאוף התחתון ובכל זאת ירד, אמר בסיום: "במשחק כזה גם למזל יש חלק חשוב. עשינו הכנה טובה, השחקנים נתנו הכול וכואב לי עליהם. עברנו פה דרך ארוכה מאוד. העונה שלהם התחילה לפני שנה וזה מרגיש כמו חמש עונות. עברנו המון דברים, היינו נחושים וחלמנו על הרגע הזה. אנחנו מאוכזבים מאוד, אבל נתאושש מזה".

רז שטיין סיכם: "רצינו סוף אחר לסיפור הזה. נתנו את הדם שלנו, את הגוף שלנו, הכול כדי להגיע למשחק הזה. בסוף מצב נייח הכריע את המשחק. זה כואב בשביל העיר והאוהדים, עשינו משהו גדול ונתנו מלחמה כשלא נתנו לנו סיכוי. הלוואי שזה ייתן לעיר כוח להתקדם. אני רוצה להגיד תודה לצוות ולכל אנשי המועדון, ואני מקווה שלנס ציונה בעתיד יהיה רק טוב".

אלעד שחף (מימין) עם אופק ביטון שחקני סקציה נס ציונה לאחר הירידה. סוכנות ג'יני
אלעד שחף עם אופק ביטון/סוכנות ג'יני

השוער עומרי גלזר: "התחושות קשות. ידענו שזה משחק על החיים שלנו, זה המאני טיים, אבל לצערי לא הצלחנו. יש פה חבורה של גברים שהוכיחה שהיא ראויה לליגת העל ואני מקווה שנס ציונה תעלה כמה שיותר מהר. זה הכדורגל - לפעמים יש הצלחות ולפעמים יש אכזבות".

אייל שטרכמן שחקן סקציה נס ציונה מאוכזב. סוכנות ג'יני
אייל שטרכמן/סוכנות ג'יני
מתן זלמנוביץ' שוער סקציה נס ציונה. סוכנות ג'יני
שוער המשנה מתן זלמנוביץ'/סוכנות ג'יני
אלעד שחף שחקן סקציה נס ציונה. סוכנות ג'יני
אלעד שחף/סוכנות ג'יני

היו"ר רונן זייגרמן אמר: "נגזר עלינו לרדת היום ליגה, אבל הדרך שעשינו העונה גורמת לנו גאווה גדולה. אני מודה באופן אישי לכל השחקנים, לצוות המקצועי ולכל עובדי המנהלה. נס ציונה זו אגודה קטנה אבל חזקה שנתנה ותיתן בעתיד הרבה צבע בכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully