וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב: "הקורונה פגעה בנו חזק מאוד, לא חזרנו מהפגרה כפי שיצאנו אליה"

3.7.2020 / 15:37

רוני לוי מייחל לניצחון ראשון בפלייאוף העליון, גרסיה ייעדר. בוזגלו יחסר לקלינגר, אבו עביד, אלטמן ובואטנג בספק (שבת, 20:45, ספורט2)

מחזור 35הסתיים04/07/2020
בית"ר ירושלים
  • מגבו (5)
  • קונטה (25)
  • אזולאי (51)
0
    הפועל תל אביב
    באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה

    בווידאו: מרקו בלבול אחרי הדרבי החיפאי

    בית"ר ירושלים

    בית"ר ירושלים סופרת תשעה משחקים רצופים ללא ניצחון - שמונה בפלייאוף ואחד בגביע, וזו, כמובן, לא הדרך בה רוני לוי ושחקניו רוצים להבטיח את המקום השלישי. גם שחקנים בקבוצה הודו: "יהיה טעם מר למקום השלישי ואירופה אם לא נשיג ניצחון אחד בפלייאוף, ובבית"ר אין יותר טוב מניצחון על הפועל תל אביב, זאת ההזדמנות של כולם לכפר מחר על הפלייאוף הרע שלנו". ליוואי גארסיה הפצוע ייעדר, כמו גם אלירן עטר שטרם שותף בפלייאוף ומיכאל אוחנה הנמצא בשיקום. בבית"ר רוצים לראות את השחקנים הצעירים, כמו אביאל זרגרי, מקבלים יותר דקות בשני המשחקים האחרונים, אך ההחלטה היא של רוני לוי, שזקוק לנקודה כדי להבטיח רשמית את המקום השלישי.

    רוני לוי אמר לקראת ההתמודדות: "הפועל תל אביב ובית"ר זו יריבות שכולם מכירים. במשחק האחרון קיבלנו בראש בצורה חזקה מאוד. אנחנו רוצים בבית שלנו, אמנם בלי הקהל שלא יכל לתמוך כל הפלייאוף הזה לצערי, לעשות את המקסימום כדי להחזיר ולנצח את המשחק. גם אם תיקו יספיק לנו או תוצאה כזו או אחרת, אנחנו רוצים וחשוב לנו לנצח.

    "השחקנים מבינים שלפעמים יש תקופות כאלו בכדורגל, דברים הולכים טיפה קשה יותר. לשמחתי במשך כל השנה עשינו עבודה טובה מאוד שנותנת לנו את הרזרבות לתקופה הזאת. לצערי כל העניין הזה של הקורונה פגע בנו בצורה חזקה מאוד, לא חזרנו כמו שיצאנו לפגרה הזאת. בתוצאות - למעשה אנחנו לא מצליחים לנצח, מצד שני עד שהפסדנו למכבי תל אביב היה לנו רק הפסד אחד וכמה תוצאות תיקו מאכזבות מאוד. כשיכולנו לנצח לא לקחנו את הנקודות. נשארו שני משחקים, קשים מאוד. נעשה את המקסימום כדי להרגיש יותר טוב וכדי לתת נחת לקהל".

    אביאל זרגרי שי קונסטנטין שחקני בית"ר ירושלים. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
    במועדון רוצים לראות אותו מקבל יותר דקות. זרגרי/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

    הפועל תל אביב

    המאמן ניר קלינגר, שיחסר את מאור בוזגלו הפצוע, אמר לקראת המשחק: "במהלך העונה וגם במשחק האחרון הוכחנו שגם בהרכב חסר אנחנו יכולים לתפקד היטב. אני מקווה שנמשיך את המומנטום החיובי מהמשחק החולף בשני המשחקים שנותרו עד תום העונה". עומרי אלטמן, עיאד אבו עביד (שעל חשבונו תורגל עבדי פרחאת) ועמנואל בואטנג לא כשירים ב-100 אחוז, אבל צפויים לשחק.

    ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
    סומך גם על המחליפים. קלינגר/דני מרון

    טריוויה

    * הפועל תל אביב ניצחה בשני הביקורים האחרונים שלה בטדי, כשבית"ר ללא ניצחון ביתי מולה מאז ה-0:1 של ניסו קפילוטו באוקטובר 2013.

    * הפועל תל אביב ניצחה גם בשני המפגשים האחרונים. הפעם האחרונה שהיו לה שלושה ניצחונות ליגה רצופים על בית"ר הייתה ב-2009.

    * בית"ר ירושלים עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון, והרצף הזה שנמשך שמונה מחזורים הוא הכי ארוך שלה מאז 10 המשחקים בינואר-אפריל 2013.

    * במהלך הפלייאוף כבשה בית"ר רק ארבעה שערים - פחות מכל קבוצות הליגה האחרות, כולל הפלייאוף התחתון.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ארז פפיר
    אצטדיון: טדי

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully