וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עפולה הודיעה ליו"ר המנהלת: לא נתייצב למשחק נגד נוף הגליל

30.6.2020 / 12:35

הקבוצה ממשיכה למחות נגד "חוסר הספורטיביות" סביב דחיית משחקי לוד. במנהלת טוענים: ההוראה לדחות את המשחקים הגיעה ממשרד הבריאות

צילום: דוברות בית"ר ירושלים

הפועל עפולה העבירה היום (שלישי) מכתב רשמי ליו"ר המנהלת ארז כלפון ובו היא מודיעה שהיא לא מתכוונת להופיע למשחק נגד נוף הגליל שאמור להתקיים ביום חמישי הקרוב. בעפולה טוענים שההחלטה של מנהלת הליגה לפיה בני לוד תשחק לאחר שתדע את התוצאות של עפולה, איתה היא מתמודדת על הירידה לליגה א', מהווה פגיעה קשה בספורטיביות.

במקביל עפולה דורשת הבהרות ממנהלת ליגת העל בנוגע לשאלה האם שחקני ואנשי בני לוד עברו בדיקות קורונה בשל החשש שנדבקו מנהג האוטובוס של הקבוצה, שאובחן כנשא של הנגיף. בעפולה חוששים שהמנהלת קיבלה את ההחלטה אך ורק על סמך הודעה של בני לוד ומבלי לבדוק האם אכן היו בקבוצה נשאים של הנגיף. בנוסף ידרשו לראות שכל שחקני ואנשי לוד אכן נבדקו במהלך הבידוד.

ערן לוי הפועל עפולה דן מורי בני יהודה. קובי אליהו
המחאה של עפולה עולה שלב. ערן לוי/קובי אליהו

"אנו שמחים שקבוצת בני לוד תצא היום מבידוד", נכתב בהודעה רשמית של עפולה. "אנו שמחים עוד יותר הקורונה לא כזו מדבקת לאחר ששחקני בני לוד שהו לא מעט זמן עם נהג האוטובוס שנדבק בקורונה ולשמחתנו כולם בריאים. האם מנהלת הליגה אימתה את הסיפור עם בני לוד? האם בדקו לעומק את סיפור הנהג או שזה הסתיים לכאורה רק בשיחת טלפון של אנשי לוד למנהלת? יש שאלות רבות והגיע הזמן שמישהו יענה תשובות".

במנהלת הליגה טוענים שאת הבדיקות האפידמיולוגיות בנוגע לבני לוד ערכו במשרד הבריאות, והם אלה שהעבירו את ההנחיה לדחות את משחקי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully