וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ניסו קפילוטו יחמיץ את פתיחת העונה הבאה

29.6.2020 / 21:38

פגיעה בסחוס התגלתה במהלך ניתוח שעבר הבלם בברכו, והוא צפוי לחזור רק באוקטובר: "מצפה לי שיקום יותר ארוך מהצפוי, אעשה הכול כדי לחזור חזק יותר"

צילום: דוברות הפועל חיפה

בווידאו: חיים סילבס לאחר ה-0:0 מול בית"ר ירושלים

ניסו קפילוטו, בלם הפועל חיפה, נותח בסוף השבוע ובמהלך ההליך הרפואי התגלתה פציעה בסחוס בברכו. ד"ר בצלאל פסקין תיקן את הפגיעה, אך הדבר צפוי להעריך את זמן השיקום לתקופה של כשלושה חודשים. המשמעות היא שקפילוטו יחמיץ לא רק את סיום העונה הזו אלא גם את פתיחת העונה הבאה, אפילו בתרחיש בו הליגה תיפתח רק בספטמבר.

הבלם בן ה-30 נפצע בברכו בסוף דצמבר ונעדר כשלושה חודשים, כשבפלייאוף העליון הספיק לשחק שלושה משחקים לפני שנפצע שוב. סך הכול רשם העונה 19 הופעות (18 בהרכב) וכבש שער ליגה אחד מול בני יהודה.

ניסו קפילוטו שחקן הפועל חיפה. דני מרון
החלמה מהירה. ניסו קפילוטו/דני מרון

בחשבון האינסטגרם שלו כתב קפילוטו: "ביום חמישי האחרון נכנסתי לניתוח במטרה לסדר את מה שמפריע לי בברך תקופה ארוכה ולחזור כמה שיותר מוקדם למגרש. במהלך הניתוח התגלה שיש איזושהי פגיעה בסחוס שצריך לסדר וכל הכיוון של חזרה מהירה קצת השתבש לי. אז אני הולך לתקופה לא פשוטה של שיקום יותר ארוך מהצפוי, אבל אני בטוח שאעשה את כל מה שצריך כדי לחזור בריא, חזק יותר, והכי מהר שאפשר. ניפגש במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully