וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון אבוחצירה פורש: "אחרי הפציעה לא אצליח לתת את ה-100 אחוז שלי"

29.6.2020 / 11:50

החלוץ שזכה באליפות עם קרית שמונה וסיים כמלך שערי הליגה ב-2009 תולה את הנעליים בגיל 33: "נגעתי כמעט בכל תואר אפשרי"

מכבי חיפה

בווידאו: שמעון אבוחצירה מדבר אחרי ששבר בצורת כיבושים במכבי חיפה ב-2013

שמעון אבוחצירה פורש מכדורגל. החלוץ בן ה-33 סובל מפציעה מתמשכת בשנתיים האחרונות ומתקשה להתאושש ממנה, והיום (שני) הוא חשף את כוונותיו לתלות את הנעליים.

"20 שנה הדחקתי את הרגע הזה, אך הגיע הזמן לומר תודה. בראשונה תודה לבורא עולם שהגשים לי את החלום להיות שחקן כדורגל, לשמח ילדים ובוגרים מידי שבוע", כתב. "נגעתי כמעט בכל תואר אפשרי - מלכות שערים, עליתי ליגה, חוויתי חיי כדורגל באירופה, זכיתי באליפות, העפלתי לפלייאוף ליגת האלופות - והיום אני פורש בראש מורם ומלא גאווה.

"בכל שנותיי בכדורגל כשידעתי שאני לא יכול לתת את ה-100 אחוז לא הייתי עולה על המגרש. היום לצערי אחרי שנה של ניסיון אני מבין שאחרי הפציעה שעברתי לא אצליח לתת אף פעם את ה-100 אחוז שלי. רוצה להגיד תודה למאמנים, בעלים ואנשי המקצוע לאורך כל ה-20 שנה שהייתי שחקן, זכיתי להיות אצל הטובים ביותר רוצה להגיד לכם תודה ענקית.

תודה למשפחה היקרה שלי שתמיד תמכו בי וכמובן אישתי היקרה שהייתה שם בכל רגע ובכל שניה זזה איתי לכל מקום, דאגה לשקט שלי, גידלה את הילדים בנחת ולא גרמה לרגע אחד לאבד את הריכוז במהלך הקריירה שלי. מבטיח להעביר לדור העתיד את כל הכלים שגם הם יגשימו את החלומות שלהם".

שמעון אבוחצירה שחקן הפועל ניר רמת השרון. דני מרון
"אחרי שנה של ניסיון אני מבין שאחרי הפציעה שעברתי לא אצליח לתת אף פעם את ה-100% שלי". שמעון אבוחצירה/דני מרון

אבוחצירה גדל במחלקת הנוער של בית"ר נס טוברוק והחל את דרכו המקצוענית בהפועל פתח תקוה. בהמשך שיחק בלאריסה היוונית, זכה באליפות היסטורית עם עירוני קרית שמונה, המשיך לשלוש שנים במכבי חיפה ועבר גם בבית"ר ירושלים והפועל רעננה לפני שחתם באוגוסט 2019 בעירוני רמת השרון.

אבוחצירה היה מלך השערים של ליגת העל בעונת 2008/09, וגם ערך שלוש הופעות במדי נבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully