וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא - סקציה נס ציונה: הוקה צפוי לפתוח, גם שטרכמן יחזור?

27.6.2020 / 17:30

האלבני יחליף בהרכב האורחת את שחף המוצהב (א', 21:00, ספורט 3). בנס ציונה מאמינים: "בני יהודה תעשה חיים קשים לבני יהודה במשחק המקביל". כפר סבא ללא פדידה וסוקונה

מחזור 32הסתיים28/06/2020
הפועל כפר-סבא
    1:0
    • (33) היקה
    סקציה נס ציונה
    מאמן סקציה נס ציונה ליאור זדה, פלייר/דוברות סקציה נס ציונה

    בווידאו: ליאור זדה אחרי ה-0:0 של סקציה נס ציונה מול בני יהודה

    הפועל כפר סבא

    אחרי שהבטיחה את הישארותה במחזור הקודם, הפועל כפר סבא תנסה מחר (ראשון, 21:00, ספורט 3) לשמור על מאזן נקי מהפסדים בפלייאוף התחתון ואולי לקרב את סקציה נס ציונה שעלתה יחד איתה, בחזרה אל הליגה הלאומית. הקפטן עומר פדידה סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא יהיה בסגל, כמו גם בובקאר טראורה (מתיחה במפשעה) ושגיא דרור (נקע בקרסול). אמאדו סוקונה ייעדר בגלל חמישה כרטיסים צהובים.

    המאמן עמיר תורג'מן אמר לקראת המפגש עם קבוצתו הקודמת: "אני מכיר היטב את נס ציונה ומכבד את כל האנשים איתם עבדתי. עם זאת, נרצה להמשיך במומנטום החיובי שלנו ובפלייאוף הטוב שאנחנו עושים. אמרתי לשחקנים שהדבר החשוב ביותר מבחינתי זו הגישה שלהם. אני דורש מהם 100 אחוז כדי לנצח. אנחנו מקצוענים ונעשה הכול כדי שזה יקרה".

    עמיר תורג'מן מאמן הפועל כפר סבא. לירון מולדובן
    מפגש פיקנטי. עמיר תורג'מן/לירון מולדובן

    סקציה נס ציונה

    המדורגת לפני אחרונה רוצה להשאיר לעצמה אופציה בה תיקו או ניצחון במחזור הסיום בקרית שמונה יבטיחו הישארו בליגת העל. אלעד שחף, שהפגין יכולת טובה במשחקים האחרונים, ייעדר בשל צהובים. הערב יערוך ליאור זדה את האימון המסכם, כאשר נראה כי יאהמיר הוקה יהיה זה שיחליף את שחף וכמו כן ייתכן שאייל שטרכמן יפתח הפעם בהתקפה על חשבון מוסא מאזו. בצוות המקצועי אמרו לקראת המשחק: "בני יהודה תעשה חיים קשים לקרית שמונה. אם ננצח את כפר סבא, יש סיכוי טוב שתיקו בקרית שמונה יספיק לנו".

    המאמן ליאור זדה אמר לקראת המשחק: "מדובר בסוג המשחקים שאין הרבה מה לומר, אלא להתרכז מאוד בקטע המקצועי, להבין שלא נשאר מקום לטעויות ולהראות אופי חזק בכל שלב. אין שום תירוצים בשבוע כזה לגבי עייפות או לחץ, כולם באותו מצב. נבוא חיוביים ומלאי אמונה". הבלם פרנסיסקו דוטארי הוסיף: "זה המשחק הכי חשוב העונה. אנחנו יודעים שזה הגמר הראשון והגמר השני יהיה מול קרית שמונה. זו משימה קשה להישאר בליגה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ונילחם עד הסוף".

    אייל שטרכמן שחקן סקציה נס ציונה. ברני ארדוב
    יועדף על פני מוסא מאזו? אייל שטרכמן/ברני ארדוב

    טריוויה

    * הפועל כפר סבא ניצחה בקרב העולות הקודם, אבל זה היה במשחק חוץ. בבית היא לא גברה על סקציה נס ציונה מאז נובמבר 2010, כשעומר פדידה (80) ופטריק דופלה המנוח (90) השלימו מהפך וקבעו 1:2.

    * במפגש הקודם בין הקבוצות, עמיר תורג'מן עוד אימן את נס ציונה. ההפסד מול הפועל כפר סבא החל עבורו רצף של חמישה הפסדים שבעקבותיו סיים את תפקידו.

    * עם הירוקים, לעומת זאת, תורג'מן עדיין לא הפסיד. יש לו שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו בשישה משחקים, כשרק באחרון הקבוצה ספגה אבל ניצחה והבטיחה הישארות.

    * ועדיין, כפר סבא היא קבוצת הבית הגרועה בליגה (רק 12 נקודות ו-11 שערי זכות כמארחת). מולה ניצבת קבוצת החוץ השנייה הכי גרועה (ניצחון בודד ותשע נקודות) שכבשה פחות מכל אחת אחרת כאורחת (רק תשעה שערים).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: זיו אדלר
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully