וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמלים מתאחדים: דיאמנטידיס ואלוורטיס ינהלו את פנאתינייקוס

26.6.2020 / 14:53

שני הסמלים הגדולים בתולדות המועדון היווני יעמדו בראש הצוות המנהל, לפחות עד שיימצא רוכש לקבוצה. הנשיא הוותיק פפאדופולוס עוזב לזניט סנט פטרסבורג

פגישת המחזור של עודד קטש עם כוכבי פנאתינייקוס/עריכת וידאו: ניר חן

בסרטון: אלוורטיס בפגישת מחזור עם קטש וקלאיציס

שבועות סוערים עוברים על פנאתינייקוס, והיום (שישי) קיבלו אוהדיה חדשות טובות לשם שינוי: אמנם הנשיא הוותיק מאנוס פפאדופולוס עוזב את המועדון אחרי 30 שנים, אבל הוא יוחלף בידי שני השמות שמזוהים יותר מכל עם הירוק של פאו - דימיטריס דיאמנטידיס ופראגיסקוס אלוורטיס.

היוונים נכנסו למוד מהפכני מאז הודעתו של הבעלים דימיטריס ינאקופולוס על העמדת המועדון למכירה. בתחילת השבוע התבשר אלוורטיס על פיטוריו, אולם לבסוף התהפכה התמונה והוא הגיע להסדר עם הבוס, שיציב אותו בחזית הניהול לפחות עד שיימצא רוכש לקבוצה.

דימיטריס דיאמנטידיס שחקן פנאתינייקוס. ארה'לה ויסברג, מערכת וואלה! NEWS
אליל האוהדים חוזר. דימיטריס דיאמנטידיס/מערכת וואלה! NEWS, ארה'לה ויסברג

אלוורטיס שיחק בפנאתינייקוס במשך כל הקריירה, במשך 19 עונות, ולאחר פרישתו נשאר בתפקידים שונים - כמנהל האקדמיה לצעירים, כמאמן לתקופה קצרה ובארבע השנים האחרונות גם כמנהל הקבוצה. דיאמנטידיס, שהופיע בפאו במשך 12 עונות, לא היה מעורב במועדון מאז פרש ב-2016, וכעת ישוב לקבוצה שבה כיכב והפך לסמל.

השניים, שגופיותיהם נתלו בתקרת האואקה והוצאו משימוש לאחר פרישתם, יעמדו בראש הצוות המנהל לצידו של טאקיס טריאנטופולוס, ויש מאחורי הצעד מסר מפייס של ינאקופולוס כלפי האוהדים, שיצאו נגדו בעקבות הפעולות שביצע בתקופה האחרונה.

פפאדופולוס, שכיהן בהנהלה עוד מראשית ימיהם של פאבלוס ותנאסיס ינאקופולוס בסוף שנות ה-80, עובר לזניט סנט פטרסבורג וישמש כג'נרל מנג'ר שלה לצד המאמן צ'אבי פסקואל, אותו הכיר מימיהם המשותפים באתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully