וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: נציגי בכר נפגשים הערב עם ראשי ב"ש במטרה להגיע לפיצוי

25.6.2020 / 18:30

בדרך למכבי חיפה? המאמן מנסה להגיע להסדר כספי מול קבוצתו הקודמת במטרה להתמנות למאמן הבא של הירוקים במקום מרקו בלבול. בסביבת בכר רוצים להגיע לסיכום מהיר כדי להכין את העונה הבאה

דוברות מכבי חיפה

האם ברק בכר הוא המאמן החדש של מכבי חיפה? נציגיו של המאמן ייפגשו היום עם אנשי הפועל באר שבע וזאת במטרה לנסות להגיע לסיכום על פיצוי כספי שיאפשר לבכר להתמנות למאמן מכבי חיפה במקום מרקו בלבול.

לבכר חוזה גבוה מאוד לשנתיים בבאר שבע, ובחיפה אין כוונה להעניק חוזה בסכומים הללו. לפיכך, בכר מעוניין להגיע לסיכום עם באר שבע על פיצוי ואז ישבו בחיפה עם בכר במטרה לסגור את תנאי החוזה.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
המאמן הבא של מכבי חיפה? ברק בכר/דני מרון

יש לציין שבבכר הוא המועמד הבלעדי לאימון מכבי חיפה והוא מקווה לסגור את הנושא בקרוב כדי להתחיל בהכנות לעונה הבאה. בכר יביא איתו את הצוות שלו שיכלול את דרור שמשון, גיא ויזינגר וגיא צרפתי.

מרקו בלבול התייחס הערב להתבטאויות של האחיות שלו שביקרו את מכבי חיפה בעקבות היחס כלפיו והגיב: "האחיות האהובות שלי פרסמו היום את דעתן במדיות החברתיות. הן דיברו מתוך כאב ואהבה אליי, על דעתן בלבד. ככה זה במשפחות, אהבה ללא תנאים. מכבי חיפה, גם אם אמשיך וגם אם לא, היא בית עבורי מאז שהייתי ילד קטן שהלך לקרית אליעזר, אהד, שיחק ואימן, והיא תמשיך להיות כזו אם אשאר ואם לא וכל זאת בלי קשר לדעות של האחיות שלי אותן אני אוהב ללא גבול".

כזכור, אתי בלבול, אחות של מרקו כתבה היום בפייסבוק: "כל מי שמכיר אותי יודע שפי וליבי שווים, לפי הפרסומים אני מתפללת בשבילך שתצא מהמועדון הזה, עשית מה שאף אחד לפניך לא עשה בעשור האחרון, וכל זה עוד בלי שום חיזוק בחלון העברות, ובכל זאת החזרת את החיים לעיר, מגיע לך להיות מוערך כי אתה אלוף".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully