וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה יודע: "לא עמדנו בציפיות, נילחם עד הסוף"

24.6.2020 / 22:33

עירוני קרית שמונה מתוסכלת אחרי ה-3:0 מול חדרה: "נעשה את הכל כדי להישאר בליגה". אליאל פרץ: "מקווה שאקבע את עצמי באירופה"

מאמן סקציה נס ציונה ליאור זדה, פלייר/דוברות סקציה נס ציונה

בווידאו: ליאור זדה אחרי ה-0:0 של נס ציונה עם בני יהודה

עירוני קרית שמונה סיבכה את עצמה הערב (רביעי), כשהובסה במגרשה הביתי 3:0 בידי הפועל חדרה. לקבוצה של קובי רפואה כעת אותו מספר נקודות כמו סקציה נס ציונה והפרש שערים עדיף, ורק הוא זה שמשאיר אותה מעל הקו האדום, שני מחזורים לסיום.

"עשינו את ההכנה הכי טובה כדי לנצח את המשחק, אבל לא שיחקנו טוב היום", הודה רפואה. "היו לנו פציעות ומוצהבים אבל זה לא תירוץ. בכל אופן הדברים תלויים בנו, וזה יילך עד הסוף. לא תשמעו אותי מתרץ, כולם פצועים גם בקבוצות אחרות, נילחם עד הסוף. היינו צריכים לנצח את המשחק ולא עמדנו בציפיות היום. נעשה את הכל כדי להישאר בליגה".

מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה. שלומי גבאי
זה עדיין בידיים של הקבוצה שלו. רפואה/שלומי גבאי

מנגד, סיכם שרון מימר את ניצחון הבכורה של קבוצתו בפלייאוף התחתון: "בשעה טובה, הגיע הניצחון שייחלנו לו. התחלנו את הפלייאוף לא טוב, ככל שעובר הזמן הקבוצה מתחברת. אני שמח שאנחנו גם משלבים שחקנים צעירים, הם העתיד של המועדון. נכנס היום ילד מנערים א' שאני צופה לו עתיד טוב. השגנו את כל המטרות שרצינו. אליאל פרץ אחד הקלפים החזקים שלנו, אנחנו שמחים בשבילו ומאחלים לו את הכי טוב שיכול להיות. מקווה שיצליח ברמה הכי גבוהה. רק שימשיך ככה".

שחקן הפועל חדרה אליאל פרץ. שלומי גבאי
כבר מתחיל לסכם. פרץ/שלומי גבאי

פרץ עצמו, שעלה מהספסל וכבש שער יפהפה, הוסיף: "עשיתי פה עונה טובה, המועדון נתן לי להתקדם בצורה משמעותית עבורי ואני שמח מאוד לעזור לקבוצה להישאר עוד שנה בליגת העל, שזו המטרה שהצבנו לעצמנו. זה צעד מאוד חשוב ואני שמח מאוד עליו. אנחנו בתור שחקנים עובדים כל כך קשה כדי להגיע לאירופה, אני מקווה שאקבע את עצמי שם. זו רק ההתחלה. לא פתחתי כי המאמן רצה לתת לצעירים לשחק, זו היתה החלטה משותפת. כן רציתי לעזור לקבוצה לנצח אז עליתי מהספסל ואני שמח. אני עוד לא יודע אם שון וייסמן יישאר, אבל אני מחכה לשתף איתו פעולה בקוצר רוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully