וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "צריך יותר רצון ומוטיבציה"

16.1.2003 / 23:42

דייויד בלאט יודע שמכבי זקוקה לשינוי, אחרי שהקבוצה הפסידה למלאגה 68:76 ביורוליג. בלאט: השאלה אם יש את מי להחליף או על מה לעשות שינויים או לא

מכבי ת"א שוב הפסידה ביורוליג, הפעם בחוץ למלאגה 68:76. עבור מכבי היה זה הפסד שביעי ביורוליג, מה שמסבך את מצבה בתמונת העליה לסיבוב הבא. דייויד בלאט, מאמן האלופה, אמר בתום המשחק ל'ערוץ 10': "היו דקות טובות, היו גם כמה פחות טובות. יש מקום לשינויים, השאלה אם יש את מי להחליף או על מה לעשות שינויים או לא. צריך פתרונות לקחת. זה מסוג הדברים שאנחנו מדברים בינו לבין עצמנו, נשב נדון ונחשוב על הכל, אבל כרגע זה לא עולה על הפרק. נראה בהמשך".

כשנשאל האם עשה טעויות בבחירת השחקנים, ענה בלאט: "היינו צריכים למצוא שחקן שהוא בעל יכולת אישית גבוהה מאד, שיכול ברגעים שמהשחק תקוע להוציא משהו משום דבר, וכנראה שלא כל כך הצלחנו לעשות את זה. תמיד יש טעויות, אבל צריך לסכם מתי שצריך לסכם".

"אמרתי לפני כמה זמן שלא משנה איך עולים, צריך לעלות. זו המטרה". על שינויים אפשריים הוא לא מרחיב. "יש מקום לשינויים, השאלה אם יש את מי להחליף ואת מה לשנות. נשב, נדון ונחשוב על הכל. אם יש פיתרון - נעשה. כרגע זה לא על הפרק".

"אם יש אכזבה עיקרית מהמשחק, זה שבמאבק כל כך חשוב אנחנו בפיגור של 13 ריבאונד. עם קצת יותר רצון ונחישות, יותר כדורים היו אצלנו. צריך יותר רצון ומוטיבציה, רק כך נוכל לעלות".

על הגעתו של שפר לקבוצה, אמר בלאט: "אני בטוח שדורון בהמשך יעזור לנו. אני לא יוגע אם הוא כרגע במצב שהוא יכול להיכנס לעשות את זה, כי הוא צריך להדביק שנתיים שהוא לא שיחק. גם צריך להיזהר, שלא לדרוש ממנו יותר מדי בזמן הקרוב".

בלאט התייחס גם לניצחון של לובליאנה הערב: "זו תוצאה טובה לנו. אני אמרתי כבר לפני כמה זמן לא חשוב איך עולים העיקר לעלות. שלושה נצחונות ואנחנו עולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully