וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לליגת העל: שרון דרוקר מונה למאמן בני הרצליה

23.6.2020 / 18:19

העולה החדשה-ישנה מהלאומית נפרדת ממיקי גורקה, וסגרה עם המאמן שפוטר לפני חצי שנה מהפועל חולון: "רוצה להחזיר את המועדון לצמרת"

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

בסרטון: היכל קבוצת שלמה מתחטא ומתמרק לקראת חזרת הליגה

שרון דרוקר חוזר לאמן בליגת העל, וסוגר מעגל עתיק. המאמן, שפוטר לפני חצי שנה מהפועל חולון, חתם הערב (שלישי) לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בבני הרצליה, העולה החדשה-ישנה מהליגה הלאומית. הוא יחליף בתפקיד את מיקי גורקה.

"בני הרצליה הוא מועדון עם המון היסטוריה בכדורסל הישראלי, מדובר במועדון שבעבר היה חלק קבוע בצמרת הכדורסל הישראלי ולשם אנחנו רוצים להחזיר אותו", אמר דרוקר. "הייתי חלק מהצד השני ברגע הכי קשה של המועדון לפני שנה, ואני נרגש הפעם להיות בצד השני, ולהיות האיש שנבחר להוביל את הקבוצה מחדש בליגת העל. אני מצפה בקוצר רוח להתחיל לעבוד וארצה כמו ברוב הקבוצות שלי שנהיה קבוצה שמחה, מחויבת, שמשחקת ביחד ונהנית על המגרש".

יו"ר הקבוצה, אלדד אקוניס, הוסיף: "אני מאד שמח על צירופו של שרון למשפחת בני הרצליה. כבר שנים שאני ושרון בקשר טוב מאוד ומחפשים את ההזדמנות לעבוד ביחד, אבל בכל פעם הטיימינג התפספס, ואני שמח שהפעם סוף-סוף החיבור הזה קרם עור וגידים. שרון הוא אחד המאמנים הטובים והמעוטרים בארץ, עם הצלחות גם במסגרת המקומית וגם האירופית כולל זכייה בשני תארים אירופיים. גם כשהוא נאלץ לעבוד בתקציבים נמוכים כמו שלנו הוא תמיד ידע להוציא את המקסימום מהקבוצה ולהוביל להצלחה. אנחנו שמחים ומצפים כבר לעבודה המשותפת איתו במטרה שנצליח לשחזר חלק מהצלחות העבר שלו ושלנו והפעם ביחד".

שרון דרוקר מאמן הפועל אילת. דני מרון
תחנה שמינית כמאמן בליגת העל. שרון דרוקר/דני מרון

דרוקר (52) החל את קריירת האימון שלו בשכנה ובשותפה לשעבר של הרצליה, מכבי רעננה. מאז פרש ממשחק ב-1995 הוא עבד במועדון במשך שבע שנים: ארבע כעוזר מאמן, ושלוש כמאמן ראשי לראשונה בקריירה, עד שעזב ב-2002.

הרצליה תהיה תחנתו השמינית של דרוקר בליגה הישראלית, לאחר שמלבד רעננה וחולון אימן גם בהפועל גליל עליון, הפועל ירושלים (שתי קדנציות), הפועל גלבוע/גליל, מכבי ראשון לציון והפועל אילת, ובין לבין שימש עוזר במכבי תל אביב ואימן בחו"ל את אוראל גרייט, ריטאס וילנה, אוסטנד, אריס סלוניקי, מונטגרנארו ואקדמיק סופיה.

בהרצליה חתומים ארבעה שחקנים שממשיכים לעונה הבאה: הקפטן ניצן חנוכי, המתאזרח גייב לוין והזרים קנדל אנתוני וג'אקים דונלדסון. לקבוצה יש אופציה גם על אלישי כדיר, שהגיע אליה בשלהי העונה החולפת.

גורקה (47) חזר להרצליה בקיץ הקודם, והצעיד אותה למקום הראשון בלאומית עם מאזן 7:15. היא והפועל חיפה, שדורגה אחריה עם מאזן זהה, קיבלו את הכרטיסים לליגת העל בעקבות מגיפת הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully