וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - הפועל חדרה: פוסטר יפתח, חליחל יועדף על בן לולו?

23.6.2020 / 19:05

המארחת צריכה להסתדר בלי ריאן ושכר המוצהבים: "אלה המשחקים הכי חשובים". מימר ביקש משחקניו להראות ספורטיביות (ד', 20:15, ספורט 5 לייב)

מחזור 31הסתיים24/06/2020
עירוני קרית שמונה
    0
    • (40) פאני
    • (75) פרץ
    • (86) זיקרי
    הפועל חדרה
    מאמן הפועל כפר סבא עמיר תורג'מן לאחר ה-0:0 של קבוצתו מול עירוני קרית שמונה, פלייר/דוברות הפועל כפר סבא

    בווידאו: עמיר תורג'מן לאחר ה-0:0 של הפועל כפר סבא מול עירוני קרית שמונה

    עירוני קרית שמונה

    למרות התיקו המאופס מול הפועל כפר סבא, עירוני קרית שמונה עדיין נמצאת מעל הקו האדום ותלויה בעצמה. מחר (רביעי, 20:15, ספורט 5 לייב) היא תחסר מול הפועל חדרה את איסמעיל ריאן ומוחמד שכר המוצהבים. מי שאמורים להחליף את שני שחקני המפתח של התקופה האחרונה הם מאליק פוסטר ועבדאללה חליחל, שככל הנראה יועדף על פני גיא בן לולו. אחד השחקנים אמר לקראת המשחק: "המשחקים החשובים ביותר כרגע הם נגד הקבוצות שכבר סיימו את העונה. אנחנו יכולים להשיג עוד שלוש נקודות".

    סודיק אטנדה שחקן הפועל כפר סבא מול מאליק פוסטר שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
    יפתח הפעם. מאליק פוסטר, משמאל/קובי אליהו

    הפועל חדרה

    הקבוצה של שרון מימר עדיין מחפשת ניצחון ראשון בפלייאוף העליון, והפעם תחסר את הקשר המורחק סולומון דניאל. עדי טבצ'ניק צפוי להמשיך בין הקורות. מימר ביקש מהשחקנים לסיים את העונה בצורה חיובית ולהראות ספורטיביות, ובינתיים במועדון עסוקים כבר בהכנות לעונה הבאה ובחיפוש אחר זרים. אחרי שהחתימו את עבדאללה עזאם, יש משא ומתן עם אמיר חלאיילה ומקווים להשתלט על כמה צעירים מבטיחים ולפגוע בזרים.

    חגי גולדנברג, ששיחק בעונה שעברה בעירוני קרית שמונה, אמר לקראת המשחק: "ברור לכולנו שמדובר במשחק חוץ קשה נגד קבוצה טובה שנלחמת על חייה, ועבורה זה משחק קריטי במיוחד. אנחנו מגיעים למשחק הזה במטרה לנצח, ועובדים קשה עוד יותר מהרגיל. חשוב לנו לעשות ניצחון ראשון בפלייאוף".

    עוד בוואלה!

    עבדאללה עזאם מהפועל איכסל חתם לעונה אחת בהפועל חדרה

    לכתבה המלאה
    חגי גולדנברג הפועל חדרה חוגג. שלומי גבאי
    "עובדים קשה מהרגיל". חגי גולדנברג/שלומי גבאי

    טריוויה

    * עירוני קרית שמונה לא ספגה בשלושת המחזורים האחרונים. רצף ארוך יותר לא היה לה מאז ששת המשחקים בהם שמרה על שער נקי באמצע עונת 2011/12, אז גם זכתה באליפות היסטורית.

    * קרית שמונה עם שני ניצחונות בית רצופים (פעמיים 0:3). הפעם האחרונה שניצחה בשלושה משחקי ליגה רצופים כמארחת הייתה באוקטובר-דצמבר 2017.

    * הפועל חדרה עם שתי נקודות מ-21 האחרונות. זו הפעם השלישית שיש לה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון מאז חזרה לליגת העל. רצף של שמונה עוד לא היה.

    * קובי רפואה התמודד חמש פעמים עם שרון מימר כמאמן ועדיין לא ניצח (שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו) ויש לו מאזן זהה גם מול הפועל חדרה. האם יעשה לשניהם סוף?

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: קרית שמונה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully