וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו לא ישחק גם ביום רביעי: "לא יודעים מתי נקבל ממנו דקות משמעותיות"

21.6.2020 / 23:41

הרכז עדיין לא יעמוד לרשות עודד קטש והפועל ירושלים: "ברגע שיצטרף הוא יעזור לנו". על הניצחון מול ראשל"צ: "אנחנו ב-50 אחוז"

צילום ועריכת וידאו: אתר הפועל ירושלים

החזרה לליגת העל, הערב (ראשון) בארנה, לוותה בהרבה חלודה, אבל בסופו של דבר הפועל ירושלים ניצחה 78:84 את מכבי ראשון לציון - לא לפני שכמעט שמטה יתרון נוח, במה שנדמה היה כדרך לניצחון בפער דו ספרתי.

"אנחנו עומדים על 50 אחוזים ממה שאני מצפה לראות, אבל זה בגדר הציפיות", סיכם המאמן המנצח עודד קטש. "השבועיים או שלושת השבועות הקרובים נכנסים לשלב ההכנה לקראת השלבים המכריעים.

"ברגע שג'רמי פארגו יצטרף אלינו, יהיה לנו תמיד רכז על המגרש וזה יעזור לנו", משוכנע קטש, אבל הוא לא בונה עליו עדיין: במשחק הנוסף נגד ראשון לציון, ביום רביעי בפתיחת הבית העליון, האמריקני עדיין לא ייכלל בסגל, והמאמן מוסיף כי "אני עדיין לא יודע מתי נוכל לקבל ממנו דקות משמעותיות. בעומס כמו שמצפה לנו, נעשה רוטציה בין הזרים".

על החוויה לשחק מול יציעים ריקים אמר קטש: "לצערי, כבר התרגלנו לזה בראש וציפינו לזה. זה עדיף מכלום. כמובן שללא קהל זה מרגיש קצת שונה ומאבד מהדבר המיוחד שיש בכדורסל, במיוחד כשמדובר בקהל של הפועל ירושלים. הסאונד של האוהדים המוקלטים היה חלש מדי, צריך להגביר אותו"...

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. דב הליקמן
יש עוד הרבה עבודה. קטש/דב הליקמן

סולימאן בריימו הוסיף: "התגעגעתי מאוד, ושמחתי רק לחזור ולשחק, למרות שלא הצגנו את הכדורסל הטוב ביותר שלנו. אני לא חושב שאני צריך לשנות משהו במשחק שלי לאור החסרונות של טיישון תומאס וג'ייקובן בראון. אף אחד לא צריך לעשות משהו שהוא לא יודע, אלא רק לנסות ולהביא את הטוב ביותר מהמשחק שלו. אני לא טיישון, ואני לא יכול לעשות את הדברים שהוא מביא, אלא לתת את החלק שלי. כבר שיחקנו בלי קהל בשני המשחקים מול פריסטרי, לפני הפגרה. יש לנו אוהדים מדהימים, ואני אוהב לשחק מול קהל, גם אם זה בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully