וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא באמת היה גדול: נחשף סרטון נדיר של ברוס לי בקרב MMA

20.6.2020 / 9:33

מהירות מסחררת, עבודת רגליים מדהימה ויכולות מהפנטות: בסרטון נדיר שעלה לרשת נראה אחד הלוחמים הכי גדולים בכל הזמנים מפגין ביצועים מרשימים בזירה: "מכות ההחזרה שלו עוצרות נשימה ומראות עד כמה הוא היה גדול". צפו

פלייר ברוס לי בקרב MMA/צילום מסך

עד לימים אלו, נחשב ברוס לי לאחד הלוחמים הגדולים בהיסטוריה. לי, שנולד בארצות הברית ומת בהונג קונג ב-1973 בגיל 32 בלבד, התמחה באומנויות לחימה שונות שאותן הביא כמובן גם למסך הקולנוע. אלא שלמרות העובדה שהוא נחשב ללוחם כה גדול, מעטים הסרטונים שבהם ניתן לראותו בפעולה.

אלא שכעת נחשף בערוץ היוטיוב Beerdy, סרטון נדיר ביותר של לי בקרב MMA (אומנויות לחימה משולבות). "לי נהג להילחם בסטודנטים שלו באופן קבוע", נכתב בתיאור הסרטון. "אך אף אחד מהקרבות מעולם לא תועד, פרט לקרב הזה, מול טד וונג, אחד התלמידים האהובים על ברוס".

"בסרטון ניתן לראות את העבודה המדהימה של לי, ששומר על טווח נכון מיריבו בעזרת עבודת רגליים מרשימה, מהירות מסחררת וחכמה מהפנטת", נכתב בתיאור הסרטון. "התגובות המהירות שלו ומכות ההחזרה עוצרות נשימה ומראות עד כמה הוא היה גדול. הציוד שהם לובשים בסרטון משמש להגנה, כדי למנוע פציעות. היה אסור להם להילחם בלעדיו, אך אם זה היה תלוי בלי, הוא היה נלחם ללא ציוד כלל, אלא רק בידיים חשופות".

  • עוד באותו נושא:
  • ברוס לי
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully