וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אליאל פרץ חתם לשנתיים בוולפסברגר

19.6.2020 / 10:05

קשר הפועל חדרה שמחזיק בסעיף יציאה לחו"ל ללא תמורה, יצטרף בתום העונה לקבוצה האוסטרית בה פורח שון וייסמן: "תמיד חלמתי לשחק באירופה". המאמן פרדיננד פלדהופר מתמוגג: "פנטזנו עליו"

מתוך רויטרס

ישחזר את ההצלחה של שון וייסמן? אליאל פרץ חתם הבוקר (שישי) רשמית בשורות וולפסברגר האוסטרית, ויעזוב את הפועל חדרה בתום העונה. הקשר בן ה-23, שהחזיק בסעיף יציאה לחו"ל ללא תמורה, חתם לשנתיים בשורות הקבוצה שמדורגת במקום הרביעי באוסטריה. הקשר הוצע תחילה לאוסטריה וינה ושם מאוד התרשמו ממנו, אך המועדון מצוי בקשיים כלכליים ולכן ויתר על החתמתו. בהמשך פרץ הוצע לוולפסברגר. אנשי הצוות המקצועי התייעצו עם וייסמן וקיבלו מהחלוץ המלצות חמות, מה שסייע להם בקבלת ההחלטה.

"תמיד חלמתי לשחק בקבוצה באירופה, ועבורי זו הגשמת חלום, אבל בהחלט לא סוף הדרך אלא רק התחלה", אמר פרץ לאתר הרשמי של הפועל חדרה. "אני מודה להפועל חדרה על ההזדמנות להוכיח את עצמי ולפרוץ, ומאחל לקבוצה המון הצלחה. השארתי פה המון חברים, והיו לי שנתיים מדהימות. אין לי ספק שהמועדון הזה עוד יוציא הרבה שחקנים לקבוצות גדולות, כי זו הדרך שלו".

"אנחנו גאים להחתים קשר ברמה של אליאל, ונרגשים לצרף אותו לפרוייקט שלנו", אמר מאמן וולפסברגר פרדיינד פלדהופר. "בחודשים האחרונים פנטזנו עליו, ולכן אנחנו מאושרים שהעסקה יצאה לפועל".

שחקן הפועל חדרה, אליאל פרץ. שלומי גבאי
אתגר חדש. פרץ/שלומי גבאי

היועץ המקצועי של חדרה, אורן גולן: "זו גאווה גדולה עבורנו ששחקן נוסף יוצא מהחממה של המועדון וחותם בקבוצה גדולה בארץ או בחו"ל. אליאל עזר לנו מאוד בשנתיים שהיה בחדרה ואנחנו מאחלים לו המון הצלחה מעבר לים. נמשיך לשאוף לטפח כישרונות צעירים ובמקביל לנסות להשביח את הצעירים שמגיעים אלינו על מנת לקבל דקות משחק, מקבלים אצלנו במה ומשתדרגים למועדונים גדולים יותר".

פרץ בן ה-23 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. בקיץ 2015 הוא הושאל לבית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית, אולם בינואר העוקב חזר לקבוצה הבוגרת של הצהובים. הוא הפגין ניצוצות בשורות האלופה, אבל בספטמבר 2018 הושאל בשנית, הפעם להפועל חדרה. בקיץ 2019 חדרה רכשה מחצית מכרטיסו והוא חתם בשורותיה לשנתיים, עם סעיף יציאה לחו"ל ללא תמורה - אותו ניצלה הקבוצה האוסטרית.

פרץ כבש העונה 8 שערי ליגה והפגין יכולת גבוהה. היה לו חוזה לעונה נוספת במועדון, אבל לאור משבר הקורונה, בחדרה ידעו שהם יתקשו לעמוד בעלות של חוזהו. הוא יעבור לוולפסברגר ללא תמורה בגלל שבחוזהו היה סעיף שחרור ללא תמורה לחו"ל. המשמעות היא שהמועדון האוסטרי כלל לא צריך לנהל מו"מ עם חדרה.

למרות ההמלצה של שון וייסמן, ספק רב אם הוא ישתף פעולה עם פרץ בעונה הבאה. החלוץ כבר כבש העונה 25 שערי ליגה וצפוי להימכר לקבוצה מליגה גדולה יותר אחרי שהעונה באוסטריה תסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully