וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין פאנטר חתם במילאנו, מרקוס פוסטר מתקרב לפנאתינייקוס

18.6.2020 / 19:26

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אטורה מסינה מוסיף לסגל את הסקורר האמריקני ששיחק אשתקד באולימפיאקוס ובכוכב האדום בלגרד. דיווח ביוון: פאו במגעים מתקדמים עם כוכב הפועל חולון

פגישת המחזור של עודד קטש עם כוכבי פנאתינייקוס/עריכת וידאו: ניר חן

בסרטון: עודד קטש וכוכבי פנאתינייקוס בפגישת מחזור

אחרי כמה ימים שקטים יחסית בשוק השחקנים, אולימפיה מילאנו חזרה הערב (חמישי) לכותרות. כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני שבועיים, האיטלקים הודיעו באופן רשמי על החתמתו של הגארד/פורוורד האמריקני קווין פאנטר, והוא יצטרף לשחקני הרכש שכבר הגיעו - מלקולם דילייני וקייל היינס.

פאנטר (27, 1.93) חוזר לאיטליה אחרי שנה שבה שיחק באולימפיאקוס ובכוכב האדום בלגרד, במדיה קלע 15.9 נקודות למשחק ביורוליג (48 אחוזים לשלוש). קודם לכן, ב-2018, שיחק בווירטוס בולוניה והצעיד אותה לזכייה בליגת האלופות, תוך שהוא נבחר ל-MVP של הפיינל פור. זו הייתה זכייתו השנייה ברציפות במפעל, לאחר שעשה זאת גם עם א.א.ק אתונה ב-2017.

שחקן הפועל חולון, מרכוס פוסטר. ברני ארדוב
כמו בכל שנה, פאו מתחמשת בזר מהליגה הישראלית. מרקוס פוסטר/ברני ארדוב

בינתיים, יממה לאחר שהכריזה על מינויו של יורגוס וובוראס למאמנה, פנאתינייקוס מקווה להחתים זר ראשון - וכהרגלה, היא מעוניינת בכל עונה בשחקן שהופיע בישראל. 

על פי דיווחים ביוון, פאו נמצאת במגעים מתקדמים עם כוכב הפועל חולון מרקוס פוסטר (25, 1.90), שהעמיד ממוצעים של 20.9 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully