וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר שלם אישרה: עומר פרץ מונה למאמנה החדש של הפועל ראשון לציון

18.6.2020 / 11:55

אחרי שהוליך את קבוצתו ללאומית, פרץ ינסה להיות חתום על שתי עליות ליגה בעונה אחת. הוא יחליף את קורצקי שחשף: "נפגע לי עצב באוזן שמאל"

פלייר חיים סילבס אחרי ה-1:1 של הפועל חיפה מול בית"ר ירושלים/דוברות הפועל חיפה

עומר פרץ מונה היום (חמישי) למאמנה החדש של הפועל ראשון לציון. פרץ, שעשה עונה נהדרת עם כפר שלם והעלה אותה לליגה הלאומית, קיבל את ברכת הדרך מקבוצתו בעקבות הפנייה של ראשון והוא ינסה להיות חתום על עליית שתי ליגות בעונה אחת.

כידוע, בשל מגיפת הקורונה, העונה בליגות הנמוכות הסתיימה כך שהפועל כפר שלם מוליכת ליגה א' דרום הוכרזה אוטומטית כאחת העולות. כפר שלם הספיקה לשחק 23 משחקים ורשמה מאזן מצוין של 16 ניצחונות ורק חמישה הפסדים. פרץ, 34, החל את קריירת האימון שלו גם במקום מנחם קורצקי, שפוטר ב-2016 ממכבי נתניה, אך הוא לא הצליח למנוע ממנה ירידה ללאומית. לאחר מכן הוא אימן את הנוער של הפועל רמת גן והפועל תל אביב ואז נחל הצלחה כמאמן ראשי בהכח עמידר רמת גן וכאמור העונה בכפר שלם מליגה א'.

עומר פרץ מאמן הכח עמידר רמת גן. קובי אליהו
יהיה חתום על עליית שתי ליגות? עומר פרץ/קובי אליהו

כזכור, בשיאו של המאבק על העלייה לליגת העל, הפועל ראשון לציון הודיעה על כך שמנחם קורצקי לא יאמן יותר העונה בשל סיבות בריאותיות. מוקדם יותר היום המאמן נפרד בפוסט בפייסבוק שלו שבו הוא חשף את הבעיה הבריאותית ממנה הוא סובל ושבגינה הוא לא יאמן יותר, לפחות בעונה הנוכחית.

"אני רוצה לעדכן על ההחלטה הקשה שקיבלתי שכרגע לא אוכל לסיים את העונה עם קבוצתי הפועל ראשון לציון", כתב קורצקי, "בשבוע שעבר באמצע אימון עברתי אירוע של סחרחורת וכמעט התעלפות. אושפזתי למשך שבוע עם דיאגנוזה שנפגע לי עצב השמיעה באוזן שמאל וגרם לי להתחרשות באוזן וחוסר איזון בהליכה. הרופאים לא יודעים להסביר ממה זה נובע ואיך התופעה הזו מגיעה. ההמלצות שלהם הן שהסיכוי שאולי אחזור לשמוע באוזן הוא שכרגע אני צריך לנוח ולעבור סדרה של טיפולים ולכן נאלצתי לקבל את ההחלטה הכי עצובה שיכולתי לקבל".

הבעיה של קורצקי מתווספת לשלל צרות שנחתו על הקבוצה של עמוס לוזון. כזכור, במחזור הקודם הבעלים והבן שלו עומרי לוזון הורחקו לקראת סיום הדרבי המשפחתי בהפסד 1:0 למכבי פתח תקוה, הפסד שגרם לקבוצה לאבד את המקום השני אחרי מחזורים ארוכים. היום (20:00) תארח הקבוצה את רמת השרון, שמרוחקת ממנה רק חמש נקודות ועדיין עם מאמן זמני על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully