וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בבעיה: אין הצעות אטרקטיביות על הזרים

17.6.2020 / 9:03

בבירה מאוד רוצים להכניס כמה מיליוני יורו, אבל היכולת הירודה והמשבר הכלכלי בעקבות הקורונה, פוגעים בסיכויי המכירה של גרסיה, מוחמד, קונטה ופלומן. הצרפתים ישוחררו ללא תמורה?

צילום וידאו: דוברות בית"ר ירושלים

בבית"ר רצו להכניס כסף לקופה עם מכירת לפחות 3 זרים אך משבר הקורונה והיכולת הירודה של השחקנים הביאו למצב בו כמעט ואין הצעות עבורם

בבית"ר ירושלים בונים על מכירה של לפחות חלק מהשחקנים הזרים בקיץ, אך על פי היכולת שלהם במשחקי הפלייאוף ובצל משבר הקורונה, קשה לראות כיצד היא מצליחה לעשות זאת בסכומים שהיא מצפה לקבל. במועדון מאוד רוצים למכור כמה שחקנים, הרבה בגלל השכר הגבוה שלהם. החוזים של אנטואן קונטה, עלי מוחמד וליוואי גארסיה מגיעים לעלויות של קרוב ל-2 מיליון שקל לעונה.

ליוואי גארסיה, שכבש 5 שערים העונה, מתקשה להביא את עצמו לידי ביטוי וחברי הצוות המקצועי גוערים בו לא מעט. על פי נתוני הניידות, שחקן הכנף לא עובר את ה-9 קילומטרים במשחקים האחרונים ונראה חלוד. רוני לוי העיר לו מספר פעמים, כולל במחצית ב-0:0 נגד מכבי חיפה ביום שבת. גרסיה מצדו, טוען כי היה חולה לאורך השבוע וגם סבל מפגיעה בשריר האחורי. במועדון מהבירה רוצים לקבל עבורו כ-3 מיליון יורו, אבל מתחילים להבין שזה לא יהיה פשוט. הטרינידדי הוא השחקן שמעורר הכי הרבה עניין ולפני כמה שבועות בית"ר דחתה הצעה של 1.5 מיליון יורו עבורו.

עלי מוחמד, שנרכש ב-1.5 מיליון דולר ממכבי נתניה השתלב חברתית היטב בבית"ר, אך מקצועית גם הוא התקשה להרים את עצמו לרמה שתביא קבוצות מחו"ל לשלם סכום גבוה בהרבה. נכון להיום כמעט אין למועדון הצעות על הקשר ונראה שרק אם המחיר שלו יירד באופן משמעותי, בית"ר תצליח למכור אותו.

עם אנטואן קונטה ואנז' פרדי פלומן הסיפור מעט שונה. תג המחיר שבית"ר הציבה על המגן הוא חצי מיליון יורו, אבל אם בשבועות הקרובים לא תגיע עליו הצעה, ייתכן שבמועדון יסתפקו בשחרור בלבד כדי לחסוך את שכרו. נציגיו של קונטה כבר הבהירו שהוא יסכים למהלך של שחרור ללא תמורה ולא ידרוש פיצוי. הדרישה על פלומן נמוכה יותר, אבל בשלב זה אין עליו הצעות.

שחקן בית"ר ירושלים, אנטואן קונטה. לילך וייס רוזנברג
לא ידרוש פיצוי אם ישוחרר ללא תמורה. קונטה/לילך וייס רוזנברג

הערב (רביעי, 20:15, ספורט3) תארח בית"ר ירושלים את הפועל חיפה בניסיון להשיג ניצחון ראשון בפלייאוף העליון. במועדון מעריכים ש-4 נקודות נגד הפועל חיפה והפועל באר שבע יבטיחו את הכרטיס לאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully