וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקציה נס ציונה - הפועל רעננה: המארחת תעלה עם שלושה בלמים, אנטמן בשער היורדת

שתי האחרונות ייפגשו, ובנס ציונה יודעים שהפסד עלול לצרף אותם בהמשך ליריבה מהשרון שכבר ירדה מעשית (חמישי, 20:00, ספורט 5+ לייב)

מחזור 30הסתיים18/06/2020
סקציה נס ציונה
  • שטיין (44, פנדל)
  • כוכב (90)
1:2
  • (87) בני
הפועל רעננה
צילום: דני מרון ואסף חיימוביץ עריכת וידאו: איתי עמרם

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב מחוץ לאצטדיון בלומפילד

סקציה נס ציונה

כשהיא עם הגב לקיר ומפגרת אחרי הקו האדום ועירוני קרית שמונה בשלוש נקודות, סקציה נס ציונה תהיה חייבת שלוש נקודות - לא פחות - נגד הפועל רעננה שכבר ירדה מעשית (חמישי, 20:00, ספורט 5+ לייב). יאהמיר הוקה צפוי לחזור להרכב יחד עם דריס ואוטנס, ונס ציונה ככל הנראה תשחק עם שלושה בלמים.

המאמן ליאור זדה אמר: "כולם מבינים את חשיבות המשחק ומרוכזים רק בו. אף אחד לא ייתן לנו מתנות, אנחנו נצטרך לדעת לקחת. אנחנו מדברים וחושבים כמה ימים רק רעננה, ונעשה הכל כדי להיכנס חזק שוב לתמונה אחרי המשחק הזה". רז שטיין הוסיף: "שכחנו מהמשחק באשדוד, התאמנו חזק ואנחנו מתכוננים למטרה מחר. למרות שהם ירדו מעשית, שחקנים ישחקו בשביל הקריירות שלהם ולא יהיה קל. נצטרך לבוא מרוכזים ונחושים מההתחלה כדי לנצח את המשחק".

רז שטיין שחקן סקציה נס ציונה. ברני ארדוב
"שחקני רעננה ישחקו בשביל הקריירות שלהם". שטיין/ברני ארדוב

הפועל רעננה

הפועל רעננה ירדה מעשית ומחר הנשירה עשויה לקבל חותמת רשמית. למרות זאת, בקבוצה מהשרון ינסו לסיים עם טעם חיובי לפני שהם מאיצים את ההכנות לעונה הבאה בליגה הלאומית. "יש סיכוי שעכשיו כשאנחנו משוחררים נצליח להשיג נקודות", אמר שחקן בקבוצה. "בכל מקרה העונה הזו היא כתם, אבל עכשיו נותר לכל אחד לשחק על הכבוד והעתיד שלו".

ניב אנטמן יפתח בין הקורות אחרי ההופעה המצוינת נגד עירוני קרית שמונה, כאשר ישנה התלבטות בין בן סביר לעמית כהן, שאמר: "אנחנו מגיעים למשחק הזה במלוא הרצינות, נמשיך להלחם על כל נקודה וכל ניצחון. אנחנו ממשיכים להתאמן ולעבוד קשה ולהכין את עצמנו בצורה הכי טובה שיש ומקווים מאוד שזה ישתלם ונצליח להשיג את הניצחון המיוחל, הניצחון הראשון בעידן הפוסט קורונה".

עמית כהן שחקן הפועל רעננה לפני חן עזרא שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
רעננה רוצה לסיים בטעם חיובי. עמית כהן/ברני ארדוב

טריוויה

* סקציה נס ציונה ניצחה בכל שלושת משחקי הבית האחרונים שלה בלי לספוג, והיא פוגשת את הקבוצה היחידה שלא הכניעה את עומרי גלזר העונה.

* הפועל רעננה כבר ירדה מעשית לליגה הלאומית בעקבות שמונה הפסדים רצופים, והיא עורכת את סיבוב הפרידה שלה בתום קדנציה של שבע עונות בליגת העל.

* גם לאייל לחמן יש רצף הפסדים עגום משלו לקטוע, כשהוא נוצח בכל 11 משחקיו האחרונים כמאמן בליגת העל - שלושה כעת עם רעננה ושמונה בעונת הירידה של הפועל ראשון לציון לפני שמונה שנים.

* הפועל רעננה עם מאזן חוץ מחריד של שתי נקודות העונה (הכי גרוע מאז מכבי יפו ב-1998/99) ו-16 משחקים ללא ניצחון כאורחת. הפעם האחרונה שניצחה בחוץ הייתה באפריל אשתקד - 0:2 על הפועל חיפה. גם בעונה שעברה סיימה כקבוצת החוץ הגרועה בליגה, אבל לפחות השיגה ניצחון אחד ו-13 נקודות.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: רמת-גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully