וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון קיבלה כרטיס ליורוקאפ, גם תומר גינת בפנים

15.6.2020 / 15:41

אחרי שהמפעל ספג מכה עם המעברים לליגת האלופות, הכתומים נכללו בין 24 הקבוצות בשלב הבתים של העונה הבאה. לוולואה חוזרת אחרי שנתיים. בצמרת: וירטוס בולוניה, פרטיזן בלגרד, לוקומוטיב קובאן, קאזאן ומלאגה של גל מקל

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בסרטון: גל מקל מתעד אימון תחת שגרת הקורונה במלאגה

על רקע גל הקבוצות שעברו לאחרונה לליגת האלופות, היורוקאפ פירסם היום (שני) את רשימת 24 הקבוצות למפעל בעונת 2020/21. מכבי ראשון לציון, שערכה את טבילת האש שלה בעונה החולפת והודחה לשלב הבתים, תמשיך לעונה נוספת.

גם תומר גינת, שיעבור בקיץ מהפועל תל אביב ללוולואה מטרופוליטנס, יקבל הזדמנות ראשונה במפעל, וקבוצתו הצרפתית חוזרת אליו אחרי שנתיים של היעדרות. עוד זוויות ישראליות: אוניקאחה מלאגה, בה משחק העונה גל מקל, ובדאלונה, שבה שון דאוסון המשתקם חתום לעונה הבאה.

שחקן הפועל תל אביב, תומר גינת. ברני ארדוב
יחזור לישראל במסגרת היורוקאפ? תומר גינת/ברני ארדוב

לשמונה הקבוצות שהעפילו בעונה האחרונה לרבע הגמר, ולא קיבלו את ההזדמנות להיאבק על הגביע, הוצע כרטיס אוטומטי גם לעונה הקרובה. פרטיזן בלגרד, וירטוס בולוניה, פרומיתאס פטראס, ונציה, מונאקו, אוניקס קאזאן ומלאגה קיבלו את ההזמנה, וטופאש בורסה עברה לליגת האלופות.

מלבד טופאש, היורוקאפ איבד הקיץ גם את גלאטסראיי, דרושפאקה, בילבאו, ריטאס וילנה ולימוז'. מנגד, לייטקאבליס פוניבז' ואנטוורפן עשו את המסלול ההפוך ועברו מהצ'מפיונס ליג אליו.

בשורה התחתונה אפשר לומר שהיורוקאפ נחלש בדרגי הביניים בהשוואה לשנים עברו, אם כי הצמרת הגבוהה (על הנייר) נותרה דומה וכוללת בין היתר את מלאגה, פרטיזן, בולוניה, לוקומוטיב קובאן וקאזאן.

הרשימה המלאה: מלאגה, בדאלונה, גראן קנאריה, אנדורה (ספרד), קאזאן, קובאן (רוסיה), בולוניה, ונציה (איטליה), מונאקו, לוולואה, נאנטר, בורז' (צרפת), בחצ'שהיר, בורסאספור (טורקיה), מכבי ראשון לציון (ישראל), פרטיזן (סרביה), בודוצ'נוסט (מונטנגרו), לובליאנה (סלובניה), אולם, פרנקפורט (גרמניה), לייטקאבליס (ליטא), פרומיתאס (יוון), אנטוורפן (בלגיה). הגרלת היורוקאפ תתקיים ב-10 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully